-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Green Marketing Mix in Customer Loyalty (Applied Study on A sample of Students at Najran University- Kingdom of Saudi Arabia). (English)
المؤلفون: أماني علي عوض الع, محمد الحسن شريف م, التاج محمد محمد ع
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2023, Vol. 13 Issue 3, p245-258, 14p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Factors affecting sports marketing from the viewpoint of employees of Sennar state youth centers. (English)
المؤلفون: مرام أحمد علي الط
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p535-550, 16p
مصطلحات موضوعية: YOUTH development, REGRESSION analysis, PHYSICAL education, PRIMARY audience, ATHLETIC fields, SPORTS marketing
مصطلحات جغرافية: SUDAN
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of pink marketing on the purchase decision of female students of the Community College for Girls in Khamis Mushayt. (English)
المؤلفون: رقيةمحمد محمد أح
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p603-613, 11p
مصطلحات موضوعية: COMMUNITY college students, PINK, COMMUNITY colleges, QUESTIONNAIRES, UNIVERSITY towns, PUBLIC universities & colleges
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Agricultural Marketing in Improving Food Security in Jordan. (English)
المؤلفون: إحسان علي السالي
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2022, Vol. 12 Issue 4, p486-493, 8p
مصطلحات موضوعية: FOOD security, AGRICULTURAL marketing, ADULT education workshops, DEMOGRAPHIC characteristics, FOOD marketing, FOOD prices
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of the Application and Practice of Marketing Activities in the Sustainability of Institutions Economic- Case Study of the Guedila Mineral Water Foundation-. (English)
المؤلفون: بن جروة حكيم, ربوح أم الخير
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Apr2019, Vol. 6 Issue 2, p329-340, 12p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: A proposed model for measuring the impact of digital marketing on consumer purchasing trends with brand credibility as an intermediate variable. (English)
المؤلفون: معتز طلعت محمد عب, نايف اليق جدوع ال, معتصم عقاب املسع
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2020, Vol. 9 Issue 2, p333-350, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, QUESTIONNAIRES, SALES, TELECOMMUNICATION, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia), SAUDI Arabia
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Quality in Commercial Banks In Achieving Customer Satisfaction - Case Study of Gulf Bank Algeria Bechar Agency. (English)
المؤلفون: مرزوقي زكريا, نعار مباركة
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Dec2018, Vol. 5 Issue 3, p362-376, 15p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Social Networking Sites For Hotel Managers, Five and Four Stars in The Development of Tourism Services Strategies. (English)
المؤلفون: عظفر ممد علي, إسماعيل عحمود يونس
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2019, Vol. 7 Issue 2, p143-169, 27p
مصطلحات موضوعية: ONLINE social networks, FLEXTIME, MARKETING mix, HOTEL management, HOTELKEEPERS
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of green marketing in achieving sustainable development (A case study of the Fahd Al-Medhath electricity corporation). (English)
المؤلفون: هبه الزبير عبد ام
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Feb2021, Vol. 10 Issue 1, p46-56, 11p
مصطلحات موضوعية: MARKETING mix, SUSTAINABLE development, GREEN marketing, QUESTIONNAIRES, ELECTRICITY, AWARENESS
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of marketing competencies on marketing performance in Jordanian pharmaceutical companies. (English)
المؤلفون: عماد يوسف مسعود, أدهم أحمد كنعان
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2020, Vol. 9 Issue 1, p23-36, 14p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, MARKET share, CUSTOMER satisfaction, NEW product development, EXPERTISE
مصطلحات جغرافية: JORDAN