-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of marketing information system on competitive capacity of agricultural enterprises. (English)
المؤلفون: جحجاح, محسن سليم, عليو, محمود مصطفى, زرقة, أبو العلاء حاتم
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 1, p281-292, 12p
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 12(3):677
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Production and Marketing of Protected Tomato Crop: Evidence from Developing Countries. (English)
المؤلفون: أبو العلاء زرقة, محسن جحجاح
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 4, p1069-1078, 10p
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 10(4):834
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Study of the Economic and Social Characteristics of Beekeepers and the Direct Marketing for Bee Products in Syria. (English)
المؤلفون: غوش, محمد عبد اللطيف, جحجاح, محسن, عليو, محمود, مكيس, خليل
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 3, p757-775, 19p
-
6
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 13:281-292
مصطلحات موضوعية: Agriculture, business.industry, Marketing information system, General Medicine, Business, Industrial organization
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c4b8793e90ffb12da7d09b692d0371bb
https://doi.org/10.12816/0039750 -
7
المؤلفون: A. C. Odiyi, L S Fayeun
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 12:1063-1073
مصطلحات موضوعية: Telfairia occidentalis, Yield (engineering), food, Path coefficient, Botany, General Medicine, food.food, Mathematics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfc1b7a03eea5ef8b97781f527689379
https://doi.org/10.12816/0035068 -
8
المؤلفون: Nazir A. Al-Hadidi, Mohammad Tabieh, Ahmad Rimawi
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 12:1155-1168
مصطلحات موضوعية: Agricultural science, Production (economics), Training needs, General Medicine, Business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb8a2b08816adc7189dfaa803ca0147c
https://doi.org/10.12816/0035074 -
9
المؤلفون: Mohammad Bagher Arayesh
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 12:677-688
مصطلحات موضوعية: Agriculture, business.industry, Electronic marketing, General Medicine, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d3af9ab20d6b7b180fd2f0e4e2188c30
https://doi.org/10.12816/0033363 -
10
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences. 12(4):1063
الإتاحة: 99008