يعرض 1 - 10 نتائج من 132 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.83s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Competitive Intelligence on Tourism Companies' Performance: The Mediating Role of Marketing Performance Excellence. (English)

    المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2024, Vol. 4 Issue 2, p243-261, 19p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Obstacles to community marketing of entrepreneurship programs in women’s associations (a study from the perspective of community organizing method). (English)

    المصدر: Journal of Research in Developmental Social Work; Mar2024, Vol. 6 Issue 3, p187-202, 16p

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: مؤثروا وسائل التواصل الاجتماعي كأداة خداع تسويقي لشركات السياحة. (Arabic)

    المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2024, Vol. 4 Issue 2, p61-79, 19p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Economics of the Production and Marketing of the Potato Crop in Qalyubia Governorate. (English)

    المصدر: Scientific Journal of Agricultural Sciences (SJAS); Sep2023, Vol. 5 Issue 3, p176-190, 15p

    مصطلحات موضوعية: POTATOES, ELASTICITY

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: "Legal protection for consumers of fitness centers' services against methods of marketing deception". (English)

    المصدر: Beni Suef Journal of Physical Education & Sports Sciences.; Sep2023, Vol. 6 Issue 12, Part 2, p67-97, 31p

    مصطلحات موضوعية: PHYSICAL fitness centers, SERVICE centers

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: An Economic Study for Marketing Olive Crop in North Sinai Governorate. (English)

    المصدر: Scientific Journal of Agricultural Sciences (SJAS); Sep2022, Vol. 4 Issue 2, p44-55, 12p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of the Faculty of Education, Beni Suef University; 1/30/2024, Vol. 21 Issue 120, Part 3, p171-202, 32p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: University strategic alliances as a mechanism for marketing research services in Egyptian universities "Proposed vision". (English)

    المصدر: Journal of the Faculty of Education, Beni Suef University; Jan2024, Vol. 21 Issue 120, Part 1, p825-922, 98p