-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: 寇志暉 Zhi-Hui Kou, 張善培 Sin-Pui Cheung
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 13, Iss 1, Pp 55-75 (2018)
مصطلحات موضوعية: CIPP模式, 教師教育, 普通話沉浸課程, 課程評鑑, CIPP model, teacher education, Putonghua immersion programme, curriculum evaluation, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: 方德隆Der-Long Fang, 蔡文正Wen-Cheng Tsai
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 2, Iss 1, Pp 1-30 (2006)
مصطلحات موضوعية: 學校本位課程, 課程評鑑, 課程評鑑工具, school-based curriculum, curriculum evaluation, curriculum evaluation instruments, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: 高熏芳Hsun-Fung Kitty Kao, 邱瑋芸Wei-Yun Chiu
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 3, Iss 2, Pp 1-25 (2008)
مصطلحات موضوعية: 科學教育, 教師課程理解, 課程發展, 課程評鑑, science education, teacher’s curriculum understanding, curriculum development, curriculum evaluation, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: 李子建Chi-Kin Lee
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 103-117 (2005)
مصطلحات موضوعية: 校本課程發展, 課程領導, 課程評價, school-based curriculum development, curiculum leadership, curriculum evaluation, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource