-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Innovative Marketing Applications at Industrial Companies in Hebron Governorate: Obstacles and Suggestions. (English)
المؤلفون: ناصر «محمد سعود» &, رهام صلاح شويكي
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2019, Vol. 36 Issue 142, p127-153, 27p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Satisfaction of tourists on the elements of the marketing mix used in the ancient city of Petra in Jordan. (English)
المؤلفون: عبد الله محمد الهرش, عبد المعطي أبو الرب
المصدر: Journal of Social Affairs; Spring2013, Vol. 30 Issue 117, p129-176, 48p
مصطلحات موضوعية: TOURISTS, SATISFACTION, MARKETING mix, TOURISM
مصطلحات جغرافية: PETRA (Extinct city), JORDAN
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Requirements for Establishing an Incubator for Educational Knowledge in Imam Abdulrahman Bin Faisal University. (English)
المؤلفون: فاطمة بنت مازن مح, سماح بنت زكريا مح
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2022, Vol. 39 Issue 154, p155-190, 36p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Funding the Higher Education in the Kingdom of Saudi Arabia: The challenges and the solutions (Shaqra University as a model). (English)
المؤلفون: لولوة بنت صالح إب
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2021, Vol. 38 Issue 150, p129-158, 30p
مصطلحات موضوعية: HIGHER education, EDUCATIONAL finance, EDUCATIONAL objectives, FINANCE, GOVERNMENT aid
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia