يعرض 1 - 10 نتائج من 451 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.74s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of the Marketing Intelligence System on Competitive Strategies: An Applied Study of the Opinions of a Sample of Travel and Tourism Companies in Baghdad. (English)

    المصدر: Journal of Techniques; Mar2023, Vol. 5 Issue 1, p216-223, 8p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Effect of Viral Marketing on Customer Confidence: An Analytical Study in Asia Cell CompanyA. (English)

    المصدر: Journal of Techniques; Mar2023, Vol. 5 Issue 1, p193-202, 10p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Digital Marketing Strategies: Iraqi Architectural Firms as a Case Study. (English)

    المصدر: Iraqi Journal of Architecture & Planning; 2023, Vol. 22 Issue 1, p1-22, 22p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p

    مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)

    المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تقدير الكفاءة التسويقية وكمية الانتاج عند نقطة التعادل لمزارعي القطن في العراق محافظة بغداد دراسة حالة. (Arabic)

    المصدر: Anbar Journal of Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 22 Issue 1, p1-15, 15p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Employing digital marketing through communication in promoting the commercial product. (English)

    المصدر: Al-Academy; 2023, Issue 109, p377-396, 20p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: EFFICENCY OF MARKETING OF THE TABLE EGGS IN THE PRIVATE SECTOR IN PROVINCE OF BAGHDAD IN 2015. (English)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 48 Issue 4, p1021-1031, 11p