-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of the Marketing Intelligence System on Competitive Strategies: An Applied Study of the Opinions of a Sample of Travel and Tourism Companies in Baghdad. (English)
المؤلفون: نور خليل الجبوري, مثنى معان العبيدي
المصدر: Journal of Techniques; Mar2023, Vol. 5 Issue 1, p216-223, 8p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Effect of Viral Marketing on Customer Confidence: An Analytical Study in Asia Cell CompanyA. (English)
المؤلفون: عامر عبد اللطيف العامري, مصطغى صالح كمر, أكرم نعيم قاسم
المصدر: Journal of Techniques; Mar2023, Vol. 5 Issue 1, p193-202, 10p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Digital Marketing Strategies: Iraqi Architectural Firms as a Case Study. (English)
المصدر: Iraqi Journal of Architecture & Planning; 2023, Vol. 22 Issue 1, p1-22, 22p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p
مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)
المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: MARKETING margin, CROPS, MARKETING costs, QUESTIONNAIRES, RETAIL stores
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Designing an E-marketing Website for Sustainable Fashion. (English)
المؤلفون: صيتهبنتمحمد امل&, بشايريوسف التوي&, روان يوسف العلي, شهد عبد الحكيم ام
المصدر: Al-Academy; 2020, Issue 98, p271-286, 16p
مصطلحات موضوعية: WEB design, SUSTAINABLE fashion, FASHION design, FASHION marketing, SUSTAINABLE design, INFORMATION sharing
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: تقدير الكفاءة التسويقية وكمية الانتاج عند نقطة التعادل لمزارعي القطن في العراق محافظة بغداد دراسة حالة. (Arabic)
المؤلفون: Kadhim, Z. R., Abd Al-majeed, A. T., Jassam, Q. T.
المصدر: Anbar Journal of Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 22 Issue 1, p1-15, 15p
مصطلحات موضوعية: COTTON growing, AGRICULTURAL marketing, COTTON farmers, AGRICULTURAL productivity
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Employing digital marketing through communication in promoting the commercial product. (English)
المؤلفون: هناء حسون حاشوش ع, فؤاد احمد شلال
المصدر: Al-Academy; 2023, Issue 109, p377-396, 20p
مصطلحات موضوعية: BUSINESS networks, MARKETING, MARKETING management, VISUAL fields, DIGITAL communications, ONLINE social networks, SOCIAL networks
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Consumer attitudes towards the integrated marketing communications of the UAE Etisalat company: A study of a sample of its subscribers in the emirate of Abu Dhabi. (English)
المؤلفون: خالد عبد الله أحم, عبد الملك ردمان ا
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2021, Vol. 13 Issue 52, p53-86, 34p
مصطلحات موضوعية: INTEGRATED marketing, INFORMATION & communication technologies for development, INTERACTIVE marketing, SCIENTIFIC community, INFORMATION services, ATTITUDE (Psychology), CHIEF information officers
مصطلحات جغرافية: ABU Dhabi (United Arab Emirates)
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: EFFICENCY OF MARKETING OF THE TABLE EGGS IN THE PRIVATE SECTOR IN PROVINCE OF BAGHDAD IN 2015. (English)
المؤلفون: نور لطيف بديوي, غسان هاشم ثامر
المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 48 Issue 4, p1021-1031, 11p