يعرض 1 - 10 نتائج من 249 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 2.07s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of marketing information system on competitive capacity of agricultural enterprises. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 1, p281-292, 12p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Production and Marketing of Protected Tomato Crop: Evidence from Developing Countries. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 4, p1069-1078, 10p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Suggested Model for Strengthening the Chances of the Egyptian Consumer Acceptance of Mobile Marketing (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 4, p598-623, 26p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Study of the Economic and Social Characteristics of Beekeepers and the Direct Marketing for Bee Products in Syria. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 13 Issue 3, p757-775, 19p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Internal Marketing on the Performance of Jordanian Islamic Banks in the City Of Amman. (English)

    المصدر: Dirasat: Administrative Sciences; 2016, Vol. 43 Issue 1, p185-201, 17p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Effect of E-Marketing on Achieving Banks Clients' Satisfaction: Case Study (Bank of Jordan). (English)

    المصدر: Dirasat: Administrative Sciences; 2016, Vol. 43 Issue 1, p203-220, 18p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Factors Affecting the Adoption of Sustainable Marketing by Food industrial Companies in Palestine. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2015, Vol. 11 Issue 2, p381-409, 29p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The inoperative endowment assets in the capital "Amman" and the impact of professional marketing on its investment. (English)

    المصدر: Dirasat: Shar'ia & Law Sciences; 2020, Vol. 47 Issue 4, p78-100, 23p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Social Media Marketing on Purchase Intention in Jordan. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2016, Vol. 12 Issue 3, p519-530, 12p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تقييم منتجي الخضار في محافظتي البلقاء والمفرق في الأردن لاحتياجاتهم التدريبية في مجالات الإنتاج والتسويق والإدارة (Arabic)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2016, Vol. 12 Issue 4, p1155-1168, 14p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN