-
1
المؤلفون: Ann Thompson, Jason Rosenstock, Peter Drain, D. Michael Elnicki, Greg Null
المصدر: FASEB BioAdvances, Vol 3, Iss 5, Pp 387-391 (2021)
FASEB BioAdvancesمصطلحات موضوعية: safety, Cancer Research, Medical education, 2019-20 coronavirus outbreak, pedagogy, Coronavirus disease 2019 (COVID-19), teaching models, QH301-705.5, Physiology, Process (engineering), remote and hybrid curriculum, Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2), Covid‐19 pandemic, Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous), curricular adaptation, Variety (cybernetics), Political science, Perspective, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, curriculum reform, Molecular Medicine, Biology (General), Adaptation (computer science), Curriculum, Graduation
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.