-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)
المؤلفون: زياني نجية, غناني فريدة فايزة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of E-Commerce on Developing the Competitiveness of Food Manufacturing Facilities. (English)
المؤلفون: محمد شوقي محمد مح, أبوزيد احمد أبو ز, أسماء حسن محمد
المصدر: Alexandria Science Exchange Journal; Jul-Sep2023, Vol. 44 Issue 3, p815-825, 11p
مصطلحات موضوعية: FOOD industry, NUMBER theory, ELECTRONIC commerce, FOOD marketing, STATISTICAL sampling
-
3
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Legal Protection of the Electronic Consumer. (English)
المؤلفون: كحول وليد
المصدر: Human Sciences Journal / Revue des Sciences Humaines; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p259-269, 11p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, ELECTRONIC commerce, CONTRACTS
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: E-commerce and its suitable places in Cairo and Giza governorates: a Geographical study. (English)
المؤلفون: رضا القط محمد محم
المصدر: Journal of the Faculty of Arts, Beni Suef University / Maǧallaẗ Kulliyyaẗ Al-Adāb. Ġamiʿaẗ Banī-Sūwaīf; Apr-Jun2023, Vol. 7 Issue 67, p801-851, 51p
مصطلحات موضوعية: STATISTICAL weighting, CLUSTER analysis (Statistics), ELECTRONIC commerce, MAPS
مصطلحات جغرافية: CAIRO (Egypt), JIZAH (Egypt)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: الزهرة, بن نامة فاطمة, أول وسيلة, العشعاشي تابت
المصدر: REMAH Journal; mar2016, Issue 17, p127-146, 20p
-
7
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: عاشور ، جمال محمد كامل
المصدر: مجلة الشروق للعلوم التجارية .- 2012 ، ع 6 ، ص ص 123 - 198.
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Obstacles Facing the Setting up of Virtual Enterprises in the Republic of Yemen: Analytical Study. (English)
المؤلفون: علي الاشول, علي حسين
المصدر: Journal of Social Studies; 2016, Issue 50, p169-204, 36p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: فراج ، منال حامد
المصدر: مجلة الشروق للعلوم التجارية .- 2011 ، ع 5 ، ص ص 171 - 212.