يعرض 1 - 10 نتائج من 12 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.81s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of E-Commerce on Developing the Competitiveness of Food Manufacturing Facilities. (English)

    المصدر: Alexandria Science Exchange Journal; Jul-Sep2023, Vol. 44 Issue 3, p815-825, 11p

  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Legal Protection of the Electronic Consumer. (English)

    المؤلفون: كحول وليد

    المصدر: Human Sciences Journal / Revue des Sciences Humaines; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p259-269, 11p

    مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, ELECTRONIC commerce, CONTRACTS

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: E-commerce and its suitable places in Cairo and Giza governorates: a Geographical study. (English)

    المصدر: Journal of the Faculty of Arts, Beni Suef University / Maǧallaẗ Kulliyyaẗ Al-Adāb. Ġamiʿaẗ Banī-Sūwaīf; Apr-Jun2023, Vol. 7 Issue 67, p801-851, 51p

    مصطلحات جغرافية: CAIRO (Egypt), JIZAH (Egypt)

  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Obstacles Facing the Setting up of Virtual Enterprises in the Republic of Yemen: Analytical Study. (English)

    المصدر: Journal of Social Studies; 2016, Issue 50, p169-204, 36p

  10. 10