-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing efficiency of olive in South Sinai governorate. (English)
المؤلفون: El Khateb, Rabab A. M.
المصدر: Fayoum Journal of Agricultural Research & Development / Maǧallaẗ Al-Fayūm lil Buḥūṯ wa Al-Tanmiyyaẗ Al-Zirāʿiyyaẗ; Jul2024, Vol. 38 Issue 3, p443-453, 11p
مصطلحات موضوعية: MARKETING channels, MARKETING, LABOR costs, PRICES, AGRICULTURE, OLIVE
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: الداغر, زينب
المصدر: Arab Journal of Administration; Dec2024, Vol. 44 Issue 4, p51-68, 18p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Stopping the Export of Onion crops on Local Marketing (A Case Study in Gharbia Governorate. (English)
المؤلفون: إيمان رمزي الفحل, ياسمين موسى أبو ا
المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Aug2024, Vol. 15 Issue 8, p309-314, 6p
مصطلحات موضوعية: PRICES, PRICE levels, ANALYSIS of variance, CONSUMERS, AGRICULTURE, EXPORTS
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: الطحان, عماد, عيسوي, نيفيـن
المصدر: Arab Journal of Administration; Dec2024, Vol. 44 Issue 4, p3-16, 14p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: عبد العزيـز, سلوى
المصدر: Arab Journal of Administration; Dec2024, Vol. 44 Issue 4, p207-224, 18p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: إسماعيل, عبد الرحيم
المصدر: Arab Journal of Administration; Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p83-102, 20p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, BRAND equity, CUSTOMER loyalty, ELECTRIC equipment, VIRAL marketing, PRIVATE sector
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: بكر احمد السرحان, عثمان الذوادي, عائشة وود بوالانوار
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p38-49, 12p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: "Marketing Experts' Attitudes Towards using Blockchain in Digital Marketing: a Field Study". (English)
المؤلفون: صبري بن أحمد أبوخضير
المصدر: Arab Journal for Scientific Publishing; Jan2024, Vol. 6 Issue 63, p101-133, 33p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Competitive Intelligence on Tourism Companies' Performance: The Mediating Role of Marketing Performance Excellence. (English)
المؤلفون: عبد الفتاح سليما, محمد شعبان إسماع, يحيى شحاته الزق
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2024, Vol. 4 Issue 2, p243-261, 19p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Strategic Flexibility and its Impact on Marketing Performance: A Field Study at Yemeni Private Banks in the Capital Municipality of Sana'a. (English)
المؤلفون: أ. م. د. علي حسين علي, أميمة سعيد أنعم
المصدر: Al-Andalus journal for Humanities & Social Sciences; Mar2024, Vol. 11 Issue 90, p83-112, 30p