-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: بكر احمد السرحان, عثمان الذوادي, عائشة وود بوالانوار
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p38-49, 12p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of the practice of the marketing mix of pharmaceutical companies and pharmacies on marketing deception from the point of view of the consumer in Hebron Governorate. (English)
المؤلفون: فضل عيدة
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p64-88, 25p
مصطلحات موضوعية: PHARMACEUTICAL industry, STANDARD deviations, DECEPTION, STATISTICAL sampling, QUESTIONNAIRES, MARKETING mix
مصطلحات جغرافية: HEBRON (West Bank), PALESTINE
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Towards a theory about the place of goods and services in Islamic marketing. (English)
المؤلفون: زكريا بولنوار, برونوين بي وود
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p31-37, 7p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Intelligence in Achieving Competitive Advantage in Saudi Banks: An Empirical Study-Albilad Bank - Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p117-155, 39p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing intelligence in developing the competitive advantage of Jordanian Islamic banks. (English)
المؤلفون: محمود عقل ابو دلبوح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2021, Vol. 10 Issue 2, p13-44, 32p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The religious foundations for green marketing in the Islamic management though: the marketing of tayyibat. (English)
المؤلفون: محمد الشورة, عهود خطيب
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Sep2021, Vol. 10 Issue 3, p55-108, 54p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Approaching Ethics for the Standards of Textbooks Accreditation in Jordanian Universities. (English)
المؤلفون: محمد منصور أبوجليل
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; sep2019, Vol. 8 Issue 3, p26-47, 22p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: محمود عقل أبو دلبوح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; may2019, Vol. 8 Issue 2, p62-84, 23p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Enhancing the competitiveness of Islamic banks through bank marketing. (English)
المؤلفون: محمد عبد الستار جرادات
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; sep2019, Vol. 8 Issue 3, p48-64, 17p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Effects of Social Media Marketing on Customer Buying Intention in the Context of Entrepreneurial Firms: Brand Equity as a Mediator. (English)
المؤلفون: عالء الدين محمد خ, دانا العبد, جاسم الغصاونة, عال الحديد, نور صالح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2023, Vol. 12 Issue 2, p14-43, 30p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, CONVENIENCE sampling (Statistics), BRAND equity, STRUCTURAL equation modeling, BRAND image, SOCIAL marketing
مصطلحات جغرافية: JORDAN