-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: 旅游供应链的价格竞争, 体验质量和在线营销决策. (Chinese)
المؤلفون: Xie, Gang, Jiang, Fuxin, Liu, Shuihan
المصدر: Journal of China Tourism Research; 2023, Vol. 19 Issue 3, p700-723, 24p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, TOURISM websites, SUPPLY chains, PRICES, TOURISM marketing, TOUR brokers & operators, EXPERIENTIAL learning
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: 粤港澳大湾区跨境旅游的治理模式. (Chinese)
المؤلفون: Park, Jinah, Tse, Serene, Mi, Sherry D. B., Song, Haiyan
المصدر: Journal of China Tourism Research; Nov/Dec2022, Vol. 18 Issue 6, p1259-1283, 25p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, TOURISM, TOURISM marketing, REGIONAL differences, MARKETING planning, REGIONAL development
مصطلحات جغرافية: GUANGDONG Sheng (China), HONG Kong (China)
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: 透过景点的个性和其游客忠诚探究旅游目的地忠诚度. (Chinese)
المؤلفون: Kong, Weng Hang, Loi, Kim Ieng, Xu, Jing
المصدر: Journal of China Tourism Research; Mar/Apr2022, Vol. 18 Issue 2, p397-418, 22p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, LOYALTY, PERSONALITY, CUSTOMER loyalty, MARKETING strategy, TOURISM marketing, PLACE attachment (Psychology)
مصطلحات جغرافية: MACAU (China : Special Administrative Region)
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: 我们需要中国游客, 但准备工作做好了吗?坦桑尼亚野生动物园行业之看法 我们需要中国游客, 但准备工作做好了吗?坦桑尼亚野生动物园行业之看法 (Chinese)
المؤلفون: Melubo, Kokel, Kisasembe, Richard
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jan/Feb 2022, Vol. 18 Issue 1, p185-202, 18p
مصطلحات موضوعية: COVID-19 pandemic, SAFARIS, TOURISM, TOURISTS, TOURIST attitudes, TOURISM marketing
مصطلحات جغرافية: TANZANIA
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: 中国游客赴美旅行:感知文化相似性的作用. (Chinese)
المؤلفون: Li, Yiwei, Kwortnik Jr, Rob
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2021, Vol. 17 Issue 3, p323-340, 18p
مصطلحات موضوعية: RISK perception, TOURISM, SIMILARITY (Psychology), TOURISM marketing, CROSS-cultural differences, SOCIOCULTURAL factors
مصطلحات جغرافية: UNITED States, CHINA
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: 中国乡村旅游动机的细分研究:以莫干山洋家乐为例. (Chinese)
المؤلفون: Wu, Jun, Wang, Xiaomeng
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2020, Vol. 16 Issue 3, p391-405, 15p
مصطلحات موضوعية: RURAL tourism, MOTIVATION (Psychology), AGRITOURISM, CLUSTER analysis (Statistics), TOURISM marketing, TOURISM websites, FOOD tourism
مصطلحات جغرافية: CHINA
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: 资源再配置与中国旅游业生产率增长异质性. (Spanish)
المؤلفون: Zuo, Bing, Li, Lingdi
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2018, Vol. 14 Issue 3, p370-391, 22p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, LABOR productivity, TRAVEL agents, TECHNOLOGICAL innovations
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: 以季节性波动及成长趋势划分中国旅游市场:以澳门为个案分析. (Spanish)
المؤلفون: Sou, Joey Pek, Wu, Edmond Hao Cun, Tang, Wendy Sio Lai
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2018, Vol. 14 Issue 3, p279-295, 17p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, MARKET segmentation, TOURIST attitudes, INDUSTRIAL clusters
مصطلحات جغرافية: MACAU (China : Special Administrative Region)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Tong, Cheung, Catherine, Law, Rob
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2018, Vol. 14 Issue 3, p263-278, 16p
مصطلحات موضوعية: PLACE marketing, TOURISM marketing, TOURISM, TOURISM websites, INFORMATION & communication technologies
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: 制度环境对中国旅游企业地域多元化的影响. (Spanish)
المؤلفون: Wang, Caiping, Dai, Shanshan, Xu, Honggang, Li, Xia
المصدر: Journal of China Tourism Research; Jul-Sep2018, Vol. 14 Issue 3, p334-353, 20p
مصطلحات موضوعية: PORTFOLIO diversification, INSTITUTIONAL environment, TOURISM marketing, INDUSTRIAL expansion