-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Multi-level Marketing: The Concept, The Truth & The provisions in Islamic jurisprudential. (English)
المؤلفون: سوزان عبدالحميد حسين أبو السعود
المصدر: REMAH Journal; fev2020, Issue 40, p145-180, 36p
مصطلحات موضوعية: MULTILEVEL marketing, DIRECT selling, RELATIONSHIP marketing, BUSINESS enterprises, PYRAMIDS
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: مني عبد الرحمن حس
المصدر: REMAH Journal; Jul2024, Issue 99, p375-408, 34p
مصطلحات موضوعية: SUSTAINABILITY, MARKETING strategy, PINK, AWARENESS, ADVERTISING
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the marketing intelligence system in developing the competitiveness of the enterprise through quality dimension Case study of the automotive sector in Algeria. (English)
المصدر: REMAH Journal; Jun2018, Issue 26, p274-294, 21p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: %1دومي سمراء, .بقة الشريف
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p275-294, 20p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: نضال درويش, وسام الصافي, محمد عبد الرحمن
المصدر: REMAH Journal; Dec2023, Issue 91, p247-300, 54p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: عبود زرقين, إيمان العلمي
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p295-321, 27p
-
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the use of Internet technology and its spread on improving the performance of direct marketing and achieving competitive advantages, a field study on a sample of Algerian institutions. (English)
المؤلفون: مسالته, سفيان, بن يعقوب, الطاهر
المصدر: REMAH Journal; Dec2017, Issue 24, p258-277, 20p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of internal marketing on the efficiency of salesmen, a case study: Telecom companies in the Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: عبد العزيز علي عب
المصدر: REMAH Journal; Jun2023, Issue 81, p101-128, 28p
-
10دورية أكاديمية