-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of information and communication technology to developing the marketing performance of banking institutions, A study of a sample of banking agencies in Chlef. (English)
المؤلفون: حميد قارة عشيرة, أحمد مصنوعة
المصدر: Revue Académique des Études Sociales et Humaines; 2022, Vol. 14 Issue 5, p85-97, 13p
مصطلحات موضوعية: INFORMATION & communication technologies, PRIVATE banks, PERFORMANCE technology, LIKERT scale, HUMAN resources departments, COMPUTER adaptive testing
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: عبدالعاطي، طلعت عبدالحميد أحمد
المصدر: Journal of Literary Studies And Humanities. عمج27:838-892
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: A future vision for digital marketing in light of information technology to develop sports professionalism in Algeria. (English)
المؤلفون: ي بوعزيز, د/ الساس
المصدر: Journal of Sports Creativity; Jun2020, Vol. 11 Issue 1, p378-397, 20p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: صديقى، نعاس
المصدر: Studies and Research. ع 6:250-262
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Magazin of the Faculty of Arts. مج2, ع1:717-760
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Al-Manarah for Research and Studies. مج 17, ع 5:43-73
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: الخفاف، سمية يونس سعيد, الخيرو، رفل نزار عبدالقادر
المصدر: Al Rafidain Arts. ع 53:495-515
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: خريم، حمزة سالم, أحمد، أحمد محمود
المصدر: Zarqa Journal for Research and Studies. مج 5, ع 2:17-36
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: إسماعيل، محمود صالح
المصدر: Al Rafidain Arts. ع 31:400-424
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The Relationship Between Marketing Knowledge and Information Technology and Its impact on The Development of The Administrative Structure of The Company: An Analytical Study in a Sample of Iraqi Industrial Companies Listed in The Iraq Stock Exchange. (English)
المؤلفون: غيث عبد الرضا الكنزاوي
المصدر: Muthanna Journal of Administrative & Economics Sciences; 2019, Vol. 9 Issue 3, p8-19, 12p