-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of marketing in promoting the profession of architecture: The environment of Iraqi architectural offices is a case study. (English)
المؤلفون: جنان حسن مظلوم
المصدر: Association of Arab Universities Journal of Engineering Sciences (JAARU); Jun2021, Vol. 28 Issue 2, p19-36, 18p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing of library services via social networking sites: An analytical study of the reality of use in public libraries in United Arab Emirates. (English)
المؤلفون: ياسر نبوي محمود
المصدر: Ajman Journal of Studies & Research; 2019, Vol. 18 Issue 2, p1-40, 40p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: مدى تأثير استراتيجيات وسائل التواصل االجتماعي على تواصل شركات الطيران مع العمالء في العربية للطيران. (Arabic)
المؤلفون: Al-Maazmi, Fatima Qambar, Zaid, Bouziane
المصدر: University of Sharjah Journal for Humanities & Social Sciences; Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p463-486, 24p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER loyalty, SOCIAL media in marketing, SOCIAL media, CONSUMERS, MARKETING, MARKETING strategy
الشركة/الكيان: META Platforms Inc.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Alqahtani, Jawaher Saad, Kamel, Mahomud, Rabie, Osamah
المصدر: Multi-Knowledge Electronic Comprehensive Journal For Education & Science Publications (MECSJ); Apr2020, Issue 31, p1-9, 9p
مصطلحات موضوعية: MARKOV processes, DYNAMIC programming, DECISION making, STRATEGIC planning, INVESTMENTS