يعرض 1 - 10 نتائج من 14 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.77s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Corporate Social Responsibility as a Strategic Choice for Consumer Protection. (English)
    La RSE en tant que choix stratégique pour la protection du consommateur. (French)

    المصدر: Al-Tawasul; 2020, Vol. 26 Issue 4, p180-193, 14p

  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر المسؤولية الاجتماعية للشركات على سلوك المستهلك الشرائي. (Arabic)

    المؤلفون: Alotaibi, Ibrahim S.

    المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Sep2023, Vol. 15 Issue 3, p100-123, 24p

    Reviews & Products: SPSS (Computer software)

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The extent to which Islamic banks are committed to social disclosure in accordance with the Governance Standards for Islamic Financial Institutions No. (7). (English)

    المؤلفون: خولة حسين حمدان

    المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; Feb2023, Vol. 8 Issue 1, p118-142, 25p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The importance of social responsibility in enhancing the corporate reputation - An analytical study of reputation reports of RepTrakTM Pulse model. (English)

    المؤلفون: زاهية توام

    المصدر: Strategy & Development Review; Feb2021, Vol. 11 Issue 2, p220-239, 20p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Responsibility in improving the performance of Economic Institutions: A case study of Toyota corporate. (English)

    المصدر: Journal of Financial, Accounting & Managerial Studies; Dec2020, Vol. 7 Issue 2, p597-616, 20p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: L’impact de la responsabilité sociale des entreprises sur la promotion de la durabilité de Hodna Milk. (French)

    المصدر: Finance & Business Economies Review; Jun2019, Issue 10, p90-113, 24p