يعرض 1 - 10 نتائج من 26 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.86s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Psychological Determinants of the Quality of Brand Relationships from the Perspective of Integrated Marketing Communications. (English)

    المؤلفون: أحمد خطاب

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p69-124, 56p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دور الرعاية االعالنية يف تسويق العالمة التجارية. (Arabic)

    المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2021, Issue 46 Part 3, p306-322, 17p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Social Determinants of the Quality of Brand Relationships from the Perspective of Integrated Marketing Communications. (English)

    المؤلفون: أحمد محمد خطاب

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jun2021, Issue 33, p10-56, 47p

  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تأث ر يرأنشطرةرالتسوي ر قر ر فرالكلارمرالشفهيرالإلكترو ر نرعل ر ى التجاريرةروالرغبرةر ر فرالشرارءر ر فرالمملكةرالعربيةرالسعوديرمواق ر عرالتواصلرالاجتماعير،روتأثيرذل ر كر ر فرصوررةرالعلامرةر (Arabic)

    المؤلفون: Alkandi, Ibrahim

    المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2023, Vol. 15 Issue 1, p1-14, 14p

    مصطلحات موضوعية: MARKETING, SOCIAL networks, BRAND image, PURCHASING

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  8. 8
  9. 9
  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of the Trade Mark Elements in Building the Mental Image Among the Students of the Faculty of Sports Sciences at Mu'tah University as Users of Sports Equipment. (English)

    المصدر: Journal of Mu’tah Lil-Buḥūth wad-Dirāsāt: Humanities & Social Sciences Series; 2023, Vol. 38 Issue 1, p151-176, 26p