-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Charles, Reccia N.
المصدر: Journal of Strategic Innovation & Sustainability; 2024, Vol. 19 Issue 1, p146-153, 8p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, MARKETING strategy, TOURISM websites, MARKETING costs, ADVERTISING spending, PLACE marketing
مصطلحات جغرافية: SAINT Lucia, FIJI
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Yu
المصدر: Journal of Business & Industrial Marketing; 2024, Vol. 39 Issue 1, p99-115, 17p
مصطلحات موضوعية: TECHNOLOGICAL innovations, CONSUMERS, LITERATURE reviews, TOURISM advertising, EVIDENCE gaps, MARKETING, TOURISM marketing, BUSINESS tourism, BUSINESS-to-business transactions
مصطلحات جغرافية: NEW York (State)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Zaib Abbasi, Amir, Hussain, Khalil, Kaleem, Tooba, Rasoolimanesh, S. Mostafa, Rasul, Tareq, Ting, Ding Hooi, Rather, Raouf Ahmad
المصدر: Current Issues in Tourism; Nov2023, Vol. 26 Issue 22, p3651-3670, 20p
مصطلحات موضوعية: GENERATION Z, CUSTOMER relations, ADVERTISING effectiveness, ADVERTISING, TOURISM, TOURISM marketing, WORD of mouth advertising
مصطلحات جغرافية: PAKISTAN
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Technium Social Sciences Journal; 2023 Special Issue, Vol. 50, p553-558, 6p
مصطلحات موضوعية: VIRTUAL tourism, TOURISM marketing, ADVERTISING, CONTENT analysis, VIRTUAL reality
-
5دورية أكاديمية
المصدر: African Journal of Hospitality, Tourism & Leisure; Oct2023, Vol. 12 Issue 4, p1618-1629, 12p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: بازشنا س ی عوامل موثر بر شک ل گ ی ر ی تص و ی ر مقاصد گردشگ ر ی ورز ش ی (Persian)
المؤلفون: Emami, Asma, Javid, Majid, Moharamzadeh, Mehrdad, Imanzadeh, Masoud
المصدر: Sports Business Journal; Summer2023, Vol. 3 Issue 3, p67-88, 22p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ding, Xin, Feng, Ping, Wang, Jingqiang, Lin, Meizhen
المصدر: Frontiers in Neuroscience; 5/11/2022, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: TOURISM advertising, ELABORATION likelihood model, SOCIAL media, TOURISM marketing, ADVERTISING
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: COSTEA, IONUȚ
المصدر: Philobiblon: Transylvanian Journal of Multidisciplinary Research in Humanities; 2022, Vol. 27 Issue 1, p45-89, 45p
مصطلحات موضوعية: FASHION advertising, TOURISM marketing, SOCIALISM, ADVERTISING, MODELS (Persons)
مصطلحات جغرافية: ROMANIA
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: THE EFFECT OF IMAGES ON WILLINGNESS TO PAY FOR TICKETS TO TOURIST ATTRACTIONS. (English)
LOS EFECTOS DE LAS IMÁGENES EN LA DISPOSICIÓN PARA PAGAR ENTRADAS DE ATRACCIONES TURÍSTICAS. (Spanish)المصدر: Turismo: Visão e Ação; mai-ago2021, Vol. 23 Issue 2, p376-390, 15p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, TOURISM marketing, PRIVATE sector, MAXIMA & minima, PUBLIC sector, TICKETS, WOMEN college students, WILLINGNESS to pay
مصطلحات جغرافية: PORTUGAL
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: TUTUNEA, Mihaela-Filofteia
المصدر: USV Annals of Economics & Public Administration; 2019, Vol. 19 Issue 1, p162-170, 9p
مصطلحات موضوعية: TOURISM advertising, TOURISM marketing, TOURIST attractions, INTERNET advertising, CIPHERS