يعرض 1 - 10 نتائج من 10 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.39s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: خشة ، أحسن

    المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2012 ، مج 1 ، ع 1 ، ص ص 6 - 13.

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Ethical rules in Islamic financial transactions. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Sep2021, Vol. 10 Issue 3, p14-54, 41p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2012 ، مج 1 ، ع 1 ، ص ص 42 - 74.

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The application of business ethics in Islam to consolidate the principles of honesty, transparency and development: A case study of the manufacturing companies and the Muawiya Al-Barer group of companies. (English)

    المؤلفون: حسان ابراهيم هلل

    المصدر: Journal of Islamic Management & Leadership / Majallatul Edarah Wal Qiyadah Al-islamiah; May2022, Vol. 7 Issue 2, p126-156, 31p

    مصطلحات موضوعية: BUSINESS ethics, HONESTY, ISLAM, COUNTRIES, CIVILIZATION

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2021, Vol. 14 Issue 1, p485-502, 18p

  8. 8
  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Appointment of Constituents of Ethic Organizations Building In Achieving Ethical Competitive Advantages. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2018, Issue 114, p153-170, 18p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Social Responsibility and Business Ethics in the Context of Operation Function and its Influence on Business Performance: an Empirical Study in Industrial Companies Listed in Amman Stock Exchange. (English)

    المصدر: Dirasat: Administrative Sciences; 2016, Vol. 43 Issue 1, p159-183, 25p