-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing commission and its role in enhancing the competitive advantage of insurance companies / Applied research on a sample of Iraqi insurance companies. (English)
المؤلفون: Salman, Nawras Sami, Hassan Rabie, Hanan Abdullah
المصدر: Accounting & Financial Studies Journal; 2023, Vol. 18 Issue 65, p134-150, 17p
مصطلحات موضوعية: INSURANCE companies, COMPETITIVE advantage in business
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: بن حراث، العربي, مؤلف
المصدر: مجلة البشائر الاقتصادية. مج8, ع3:368-387
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: معتز سلمان عبد ال, أسامه محمد حماد
المصدر: Al-Dananeer; 2021, Vol. 1 Issue 21, p438-455, 18p
مصطلحات موضوعية: STATISTICAL measurement, MULTIPLE regression analysis, SOCIAL marketing, MARKETING strategy, INFLUENCER marketing, COMPETITIVE advantage in business
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Intelligence in Achieving Competitive Advantage in Saudi Banks: An Empirical Study-Albilad Bank - Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p117-155, 39p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: السرحان، عطا الله فهد, مؤلف
المصدر: المجلة العربية للإدارة. مج41, ع2:337-353
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: بن ديدة، هواري, مؤلف
المساهمون: بوشقيفة، حميد, م. مشارك
المصدر: مجلة الاستراتيجية والتنمية. مج11, ع1:246-265
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing intelligence in developing the competitive advantage of Jordanian Islamic banks. (English)
المؤلفون: محمود عقل ابو دلبوح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2021, Vol. 10 Issue 2, p13-44, 32p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Information System on Achieving the Competitive Advantage in Jordanian Food Factories. (English)
المؤلفون: محمد سالم الط ا ر
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2019, Vol. 15 Issue 1, p15-33, 19p
مصطلحات موضوعية: INFORMATION storage & retrieval systems, COMPETITIVE advantage in business, FOOD processing plants, ACQUISITION of data, DATA analysis
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: الطائي، حميد عبدالنبي, مؤلف
المساهمون: الخوالدة، خالد أحمد, م. مشارك
المصدر: المجلة الأردنية في إدارة الأعمال. مج16, ع1:125-152
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The Effect of Inbound Marketing on Competitive Advantage Achievement in Iraqi Sport Clubs. (English)
المؤلفون: مصطفی حمید حسین
المصدر: Journal of Physical Education (20736452); 2023, Vol. 35 Issue 2, p458-471, 14p