-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Khder Kh. Shekho.
المصدر: گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 6, Iss 1, Pp 280-289 (2018)
مصطلحات موضوعية: الادارة الاستراتيجية, مراحل الادارة الاستراتيجية, التفوق التسويقي, رضا الزبائن, ولاء الزبائن, marketing excellence, customer satisfaction, customer loyalty, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of sustainable marketing in building customer relationships – A field study for a number of engineering and design companies –. (English)
المؤلفون: شهلاء علي عبد الح
المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Dec2021, Vol. 5 Issue 25, p105-121, 17p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)
المؤلفون: زياني نجية, غناني فريدة فايزة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Local marketing elements and their role in achieving customer satisfaction – A field study on some local banks in the State of Kuwait –. (English)
المؤلفون: محمد هبر الشمري
المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Dec2021, Vol. 5 Issue 25, p1-23, 23p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Contribution of Content Marketing to Achieving Customer Satisfaction - An Analytical Study of the Customers of Algeria -Telecom. (English)
المؤلفون: الطاوس, غريب, خلود ب, ذراع
المصدر: Journal of Financial, Accounting & Managerial Studies; Jun2022, Vol. 9 Issue 1, p1079-1096, 20p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Internal marketing and its impact on the mental image of the organization from an internal perspective: Analytical study of the opinions of a sample of employees of the Neurosurgery Hospital in Baghdad. (English)
المؤلفون: أحمد محمد إبراهي
المصدر: Journal of The Iraqi University; 2020, Vol. 48 Issue 3, p502-517, 15p
مصطلحات موضوعية: MENTAL imagery, HOSPITAL administration, MARKETING management, INTERNAL marketing, CUSTOMER satisfaction, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role Of Marketing Research In Upgrading Of Customer Satisfaction- Applied Research In The General Company For Trading Cars And Machines In Baghdad. (English)
المؤلفون: مديحة عباس خلف
المصدر: Journal of Administration & Economics; 2018, Issue 117, p171-186, 16p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: أبو الرب، عبدالمعطي سليمان عبدالمعطي, مؤلف
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية والإدارية والقانونية. مج3, ع13:1-20
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: بن سعيد، مسعودة أمال, مؤلف
المساهمون: بن لخضر، محمد العربي, م. مشارك
المصدر: مجلة البشائر الاقتصادية. مج3, ع3:196-216
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of e-marketing elements in enhancing customer satisfaction A survey of the opinions of a sample of Zain Company's employees in Kirkuk Governorate. (English)
المؤلفون: هيثم أحمد صالح السبعاوي, جرجيس عمير عباس الحديدي
المصدر: Journal of Kirkuk University for Administrative & Economic Sciences; 2019, Vol. 9 Issue 1, p59-79, 21p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER satisfaction, POINT set theory, TELECOMMUNICATION, DIMENSIONS, TRANSLATORS