-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Public Relations and Marketing: Are they two aspects of marketing communication? A reading on the dimensions and levels of overlap. (English)
المؤلفون: بورحلة سليمان
المصدر: Journal of Science & Knowledge Horizons; 2023, Vol. 3 Issue 1, p178-214, 37p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Public Relations Strategies to Achieve Sustainable Development Goals Via Government Digital Platforms. (English)
المؤلفون: غادة سيف ثابت سيف
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jul-Sep2022, Issue 40, p239-272, 35p
مصطلحات موضوعية: DIALOGIC theory (Communication), BUSINESS planning, MARKETING, PUBLIC relations, SUSTAINABLE development
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Entreprenuership. 1(2):58
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: التسویق الماكر والعلاقات العامة منظور جدید للتواصل. (Arabic)
Astroturfing et relations publiques une nouvelle perspective de la communication. (French)المؤلفون: Douida, Amina
المصدر: Al-Tawasul; 2023, Vol. 29 Issue 4, p17-31, 15p
مصطلحات موضوعية: PUBLIC relations, PUBLIC opinion, SCIENTIFIC literature, PUBLIC communication
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Public relations of Iraqi companies and their role in the marketing of national products. (English)
المؤلفون: أحمد ساهي حمادي, عبد المحسن الشاف
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2021, Vol. 13 Issue 51, p75-88, 14p
مصطلحات موضوعية: PUBLIC support, PUBLIC relations, PUBLIC companies, JOB fairs, POPULARITY, ARABS, PARTICIPATION
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The strategy of Marketable Public Relations Internationally Analytical study of the websites of “ Apple “ and “Samsung “ on the internet (A research drawn from a Master Degree thesis). (English)
المؤلفون: اية حمزة ياسين, سالم جاسم العزاو
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 48, p129-148, 20p
مصطلحات موضوعية: ACQUISITION of data, PUBLIC interest, PUBLIC relations, PUBLIC institutions, INTERNATIONAL organization
-
7
المصدر: IUG Journal of Economics and Business Studies. 25:16-35
مصطلحات موضوعية: Academic institution, Organizational citizenship behavior, business.industry, Political science, Palestine, Internal marketing, Public relations, business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6c1b02daaf843aabf50f469f40356d16
https://doi.org/10.12816/0040050 -
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of Public Relations in Framework of the Integrated Marketing Communications System. (English)
المؤلفون: السيد عبد الرحمن علي عبد الرحمن
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p451-473, 34p
مصطلحات موضوعية: INTEGRATED marketing, TELECOMMUNICATION systems, PUBLIC relations, BRAND awareness, OCCUPATIONAL roles
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: طيبي أسماء
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; may2016, Vol. 1 Issue 2, p60-76, 17p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: دور الرعاية االعالنية يف تسويق العالمة التجارية. (Arabic)
المؤلفون: Karim, Anas Adil, Ahmed, Raya Khahtan
المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2021, Issue 46 Part 3, p306-322, 17p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), PUBLIC relations, AWARENESS advertising, ADVERTISING