-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of marketing dexterity on sustainable competitive advantage. (English)
المؤلفون: فراس محمد العامر, الباحث فاطمه باس
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2023, Issue 72, p49-68, 20p
مصطلحات موضوعية: RESEARCH personnel, MARKETING, INSURANCE agents, TEST validity, MARKETING planning, COMPETITIVE advantage in business
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Pink marketing and its effect on the Organisational reputation. (English)
المؤلفون: ربيع ياسين سعود, مروان صباح حسين, زيد ياسين سعود
المصدر: Al-Dananeer; 2020, Vol. 1 Issue 18, p335-364, 30p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER preferences, KNOWLEDGE acquisition (Expert systems), DATA distribution, PINK, DATA analysis
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Internal marketing and its impact on the mental image of the organization from an internal perspective: Analytical study of the opinions of a sample of employees of the Neurosurgery Hospital in Baghdad. (English)
المؤلفون: أحمد محمد إبراهي
المصدر: Journal of The Iraqi University; 2020, Vol. 48 Issue 3, p502-517, 15p
مصطلحات موضوعية: MENTAL imagery, HOSPITAL administration, MARKETING management, INTERNAL marketing, CUSTOMER satisfaction, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The application of electronic network marketing in accordance with the method of strategic engineering re-engineering - An Applicative Study of the Opinions of a Sample of Staff of in Five Star Hotels in Baghdad City. (English)
المؤلفون: عبد الزهرة جعفر ص, حامد كريم الحدرا
المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 2, p230-252, 23p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, MULTILEVEL marketing, ELECTRONIC markets, METHODS engineering, STATISTICAL sampling
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: أ. م. د. ربيع ياسين
المصدر: Al-Dananeer; 2021, Vol. 1 Issue 23, p81-107, 27p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER satisfaction, PRIVATE banks, RELATIONSHIP marketing, BANKING industry, QUESTIONNAIRES, INTERNAL marketing, MARKET orientation
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Comprehensive Marketing and its Effect on Organizational Excellence: Applied Research in the General Company for Vegetable Oil Industry. (English)
المؤلفون: قتيبة امجد عبد الغفور, مصطفى رعد صالح
المصدر: Journal of Administration & Economics; 2019, Issue 120, p223-242, 20p
مصطلحات موضوعية: PEARSON correlation (Statistics), VEGETABLE oils, VEGETABLE trade, ARITHMETIC mean, INDUSTRIAL marketing
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of pink marketing on consolidating the mental image of the product An exploratory study of the opinions of a sample of women customers of Al- Khouk Commercial Complex - Mansour Branch. (English)
المؤلفون: محمد ع سٍا با انر, حس عبس انعهطة, اسايت ا اًَض عبس
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2022, Issue 67, p63-78, 16p
مصطلحات موضوعية: MENTAL imagery, INFLUENCER marketing, PINK, RESEARCH implementation, DIRECT marketing, CUSTOMER loyalty, MARKETING mix
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Effect of Total Quality Management on Marketing of Banking Service In a sample of private banks operating in Iraq. (English)
المؤلفون: الباحث اثار ناهض, طارق علي جاسم
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2021, Issue 65, p76-95, 20p
مصطلحات موضوعية: BANK marketing, TOTAL quality management, BANK management, PRIVATE banks, BANKING industry, MARKETING mix, ONLINE banking, OCCUPATIONAL achievement
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: سعدون حمود جثير, قتيبه امجد عبد الغفور
المصدر: Journal of Administration & Economics; 2017, Issue 110, p103-117, 15p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, CORK, TELECOMMUNICATION
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: سرمد حمزة الشمري, محمد عيدان الخزرجي
المصدر: Journal of Administration & Economics; 2017, Issue 110, p56-72, 17p
مصطلحات موضوعية: VERTICAL integration, CONSUMER preferences, SOFT drinks, MARKETING strategy, INDEPENDENT variables
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)