يعرض 1 - 10 نتائج من 87 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.86s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Multi-level Marketing: The Concept, The Truth & The provisions in Islamic jurisprudential. (English)

    المصدر: REMAH Journal; fev2020, Issue 40, p145-180, 36p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Marketing Information System on Achieving the Competitive Advantage in Jordanian Food Factories. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2019, Vol. 15 Issue 1, p15-33, 19p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Effects of Social Media Marketing on Customer Buying Intention in the Context of Entrepreneurial Firms: Brand Equity as a Mediator. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2023, Vol. 12 Issue 2, p14-43, 30p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Agricultural Marketing in Improving Food Security in Jordan. (English)

    المؤلفون: إحسان علي السالي

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2022, Vol. 12 Issue 4, p486-493, 8p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Satisfaction of tourists on the elements of the marketing mix used in the ancient city of Petra in Jordan. (English)

    المصدر: Journal of Social Affairs; Spring2013, Vol. 30 Issue 117, p129-176, 48p

    مصطلحات موضوعية: TOURISTS, SATISFACTION, MARKETING mix, TOURISM

    مصطلحات جغرافية: PETRA (Extinct city), JORDAN

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p1-26, 25p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of marketing competencies on marketing performance in Jordanian pharmaceutical companies. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2020, Vol. 9 Issue 1, p23-36, 14p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر وسائم التسويق عبر الهاتف النقال على سلىك المتبرع الخيري فى األردن (Arabic)

    المصدر: Amman Arab University Journal; 2020 MRS, Vol. 4 Issue 1, p38-58, 21p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Green Supply Chain Management Practices on Competitive Advantage: An applied Study on Industrial Companies in Jordan. (English)

    المؤلفون: محمد أحمد الخوال

    المصدر: University of Sharjah Journal for Humanities & Social Sciences; Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p1-31, 31p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تقييم منتجي الخضار في محافظتي البلقاء والمفرق في الأردن لاحتياجاتهم التدريبية في مجالات الإنتاج والتسويق والإدارة (Arabic)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2016, Vol. 12 Issue 4, p1155-1168, 14p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN