-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of the Social Marketing Campaigns in Electronic Media in Building Concept of the Social Responsibility towards the Saudi Public. (English)
المؤلفون: رشاعبد الرحيممز&, منيرة مساعد راشد
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2022, Issue 41, p89-10, 53p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL marketing, SOCIAL problems, SOCIAL types, DIGITAL media, DUTY, SOCIAL media, VIRTUAL communities, COMMUNITIES
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: A proposed model for measuring the impact of digital marketing on consumer purchasing trends with brand credibility as an intermediate variable. (English)
المؤلفون: معتز طلعت محمد عب, نايف اليق جدوع ال, معتصم عقاب املسع
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2020, Vol. 9 Issue 2, p333-350, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, QUESTIONNAIRES, SALES, TELECOMMUNICATION, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia), SAUDI Arabia
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Websites of the Tourism and Aviation Companies in Tourism Marketing An applied study on the beneficiary audiences of the services. (English)
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2019, Issue 24, p81-113, 44p
مصطلحات موضوعية: TOURISM websites, CORPORATE websites, TOURISM marketing, CUSTOMER satisfaction, VALIDITY of statistics, MARKETING software
مصطلحات جغرافية: MECCA (Saudi Arabia), SAUDI Arabia
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: الوظيفة الجمالية للسينوغرافيا الطبيعية في منطقة حائ ل بالمملكة العربية السعودي ة كمدخل إقليمي وعالمي للفنون والسينم ا (Arabic)
المؤلفون: Alshaie, Fouzi Salem
المصدر: Amazonia Investiga; Oct2023, Vol. 12 Issue 70, p9-22, 14p
مصطلحات موضوعية: SET design, AESTHETICS
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: تأث ر يرأنشطرةرالتسوي ر قر ر فرالكلارمرالشفهيرالإلكترو ر نرعل ر ى التجاريرةروالرغبرةر ر فرالشرارءر ر فرالمملكةرالعربيةرالسعوديرمواق ر عرالتواصلرالاجتماعير،روتأثيرذل ر كر ر فرصوررةرالعلامرةر (Arabic)
المؤلفون: Alkandi, Ibrahim
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2023, Vol. 15 Issue 1, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, SOCIAL networks, BRAND image, PURCHASING
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: لى أي مدى تعمل القنوات اإلعالمية كمصدر للمعلومات الزراعية لمزارعي الخضار في المملكة العربية السعودية؟. (Arabic)
المؤلفون: Makarem, M. A., Alsakran, M. S., ALhafi Alotaibi, B. M., Herab, A. H.
المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Apr2023, Vol. 14 Issue 4, p225-230, 6p
مصطلحات موضوعية: AGRICULTURAL marketing, FARMERS, INFORMATION resources, AGRICULTURAL prices, AGRICULTURE, FARM produce
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the marketing mix strategy to activate the Saudi plastic arts in the labor market through Vision 2030 (Suggested perception). (English)
المؤلفون: ليفه عبدالرحمن اسمل
المصدر: Journal of the Faculty of Education, Assuit University; 2021, Vol. 37 Issue 4, p563-588, 26p
مصطلحات موضوعية: MARKETING mix, LABOR market, MARKETING strategy, ART industry, PLASTICS
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Alarefi, Khaled Ahmed
المصدر: Arab Journal for Scientific Publishing; May2024, Vol. 7 Issue 67, p58-85, 28p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER experience, CARDBOARD, CONSUMERS, PRODUCTION scheduling, PACKAGING, TEAMS in the workplace
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Difficulties and Challenges of the Media Working Environment during Media Practice in Official Saudi Events. (English)
المؤلفون: بندر بن عويض, بندر بن محمد المشيقح
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2024, Issue 50, p15-41, 27p
مصطلحات موضوعية: MASS media & the environment, PUBLIC relations, POLITICAL conventions, ECONOMIC development & the environment
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: عوامل النجاح والفشل في الأعمال الصناعية الصغيرة: حالة منطقة عسير في المملكة العربية السعودية. (Arabic)
المؤلفون: Saad, Fuad Saeed, Elgassim Hassanen, Mohamed Abu, Shaa Eldeenm, Fath Elrahman, Alomar, Hamoud Mohammed
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Feb2022, Vol. 12 Issue 1, p128-137, 10p
مصطلحات موضوعية: SMALL business, CLUSTER analysis (Statistics), STATISTICAL models, REGRESSION analysis, ORGANIZATIONAL performance
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia