-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Adopting internal marketing practices in SME’s : case study of state of setif. (English)
المؤلفون: عمار, بن سديرة
المصدر: Finance & Business Economies Review; 2020, Vol. 4 Issue 2, p243-262, 20p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Contribution of the green marketing mix to sustainable development Study of a sample of employees of EL-Zahra Hydro-oil Foundation in Wilayat of the El-Oued. (English)
المؤلفون: عبد القادر عوادي, رشیدة م ا روي, مصطفى عوادي
المصدر: Finance & Business Economies Review; Dec2019, p636-653, 18p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the Internet in marketing tourism at travel and tourism agencies in Aden governorate from the point of view of tourist employees. (English)
المؤلفون: ابتهال عوض أحمد م
المصدر: Finance & Business Economies Review; Dec2019, p44-70, 27p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Green Marketing as a Strategic Choice To Sustain The Competitiveness of The Algerian Economic Establishment. (English)
المؤلفون: د. بن عبد العزیز س, د. دولي لخضر
المصدر: Finance & Business Economies Review; Jun2019, Issue 10, p308-323, 16p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Green Marketing as a Strategic Choice To Sustain The Competitiveness of The Algerian Economic Establishment: (Case Study of Naftal Algeria - GPL Branch). (English)
المؤلفون: العزیز سفیان, بن عبد, لخضر, دولي, العزیز سمیر, بن عبد
المصدر: Finance & Business Economies Review; Mar2019, Issue 9, p308-323, 16p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Study the impact of marketing mix on Customer satisfaction case study of condor brand. (English)
المؤلفون: عطا الله لحسن
المصدر: Finance & Business Economies Review; Dec2019, p426-441, 16p
-
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Finance & Business Economies Review; 2022, Vol. 6 Issue 1, p179-197, 19p
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Finance & Business Economies Review; 2022, Vol. 6 Issue 1, p198-215, 18p