-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Briscoe, Kaleb L., Jones, Veronica A.
المصدر: Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2024, Vol. 43, Issue 3, pp. 459-480.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, VeronicaAff1, IDs10549023071068_cor1, Schroeder, Mary C., Roberson, Mya L., De Andrade, James, Lizarraga, Ingrid M.
المصدر: Breast Cancer Research and Treatment. 203(1):125-134
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tapia-Fuselier, Nicholas (ORCID
0000-0001-5806-1576 ), Jones, Veronica A. (ORCID0000-0003-1683-2808 ), Harbour, Clifford P. (ORCID0000-0003-0743-3768 )المصدر: Education Policy Analysis Archives. Apr 2021 29(52).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Descriptors: In State Students, Tuition, Undocumented Immigrants, College Students, Court Litigation, Educational Legislation, Higher Education, Federal Legislation, State Policy, State Legislation, Race, Persuasive Discourse
مصطلحات جغرافية: Texas
Laws, Policies and Program Identifiers: Doe v Plyler, Higher Education Act 1965, Deferred Action for Childhood Arrivals (DACA)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Veronica A., Kim, Yughi, Ryu, Wonsun
المصدر: Journal of International Students. 2020 10(2):483-500.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Veronica A. (ORCID
0000-0003-1683-2808 ), Kunkle, Kelsey (ORCID0000-0003-0726-7050 )المصدر: Innovative Higher Education. Oct 2022 47(5):755-774.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Briscoe, Kaleb L., Jones, Veronica A.
المصدر: Journal of College Student Development. Nov-Dec 2022 63(6):661-676.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Veronica A.Aff1, IDs1075502209610z_cor1, Kunkle, Kelsey
المصدر: Innovative Higher Education. 47(5):755-774
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gonzalez, LorenaAff1, IDs10434021105616_cor1, Sun, Canlan, Loscalzo, Matthew, Clark, Karen, Kruper, Laura, Mortimer, Joanne, Jones, Veronica
المصدر: Annals of Surgical Oncology. 29(2):981-988
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rothpletz-Puglia, Pamela, Ryan, Erika, Jones, Veronica M., Eubanks, Robin, Ziegler, Jane, Sackey, Joachim, Nabi, Arthur D., Jia, Yuane, Byham-Gray, Laura D.
المصدر: In Journal of Nutrition Education and Behavior June 2022 54(6):540-550