-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wani, Javaid Ahmad1 (AUTHOR) wanijavaid1@gmail.com
المصدر: Digital Library Perspectives. 2024, Vol. 40 Issue 1, p35-52. 18p.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mwilongo, Kardo J.1 (AUTHOR) kardo.mwilongo@mu.ac.tz
المصدر: Journal of Library Administration. Jan2024, Vol. 64 Issue 1, p16-33. 18p.
مصطلحات موضوعية: *Academic libraries, *Library marketing, Developing countries, Mobile learning, Research personnel
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Adeogun, Margaret1 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Library Administration. Apr2022, Vol. 62 Issue 3, p359-375. 17p. 6 Color Photographs, 1 Diagram.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mustafa Demir
المصدر: Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET. 2024 23(2):135-147.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Consumer Economics, Marketing, Merchandising, Foreign Countries, Salesmanship, Decision Making, Exhibits, Internet
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelly, Katy1, Jackson, John M.2 john.jackson@lmu.edu
المصدر: Public Services Quarterly. Oct-Dec2023, Vol. 19 Issue 4, p302-308. 7p.
مصطلحات موضوعية: *Library marketing, *Library outreach programs, Scholarly method, Forecasting, Marketing
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Tanner, Lewey1
المصدر: Public Services Quarterly. Jul-Sep2023, Vol. 19 Issue 3, p233-239. 7p.
مصطلحات موضوعية: *Social media, *Library marketing, *Marketing of academic libraries, Marketing, Marketing strategy
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nariswari, Angeline, Chen, Qimei, Alden, Dana L.
المصدر: Journal of Advertising; Jun/Jul2024, Vol. 53 Issue 3, p357-376, 20p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, COMMUNICATION in marketing, PSYCHOLOGICAL ownership, CONSUMERS, VOTERS, MARKETING channels
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Poulis, Konstantinos
المصدر: Journal of International Marketing; Jun2024, Vol. 32 Issue 2, p12-32, 21p
مصطلحات موضوعية: EXPORT marketing, STANDARDIZATION, MARKETING strategy, MARKETING, LEGAL judgments, INTERNATIONAL markets
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Keller, Kristopher O., Guyt, Jonne Y., Grewal, Rajdeep
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Jun2024, Vol. 61 Issue 3, p393-410, 18p
مصطلحات موضوعية: SWEETENED beverage tax, MARKETING, SOFT drinks, PRICE increases, SALES promotion, DISCOUNT prices, MARKETING effectiveness, PUBLIC health
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Mani, Sudha, Astvansh, Vivek, Antia, Kersi D.
المصدر: Journal of Marketing; May2024, Vol. 88 Issue 3, p127-144, 18p
مصطلحات موضوعية: INDUSTRIAL procurement, BANKRUPTCY, INDUSTRIAL marketing, MARKETING theory, INTENTION, CONFLICT management