-
1
المؤلفون: Drammeh, Foday Yaya, Doktorand, 1968
المصدر: Cogent Social Sciences. 10(1):1-18
مصطلحات موضوعية: covid-19 pandemic, History of Tourism, Kaitano Dube, Ecotourism Management, Vaal University of Technology, South Africa, systematic literature review, The Tourism Industry, Tourism and the Environment, Tourism crisis management, Tourism Development/Impacts, Tourism Geography, Tourism Management, Tourism Marketing, Tourism Planning and Policy, Tourism Research Methods
وصف الملف: print
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yang, Jingjing, Liu, Xinyi, Li, Zhiyong, Zhou, Hengli
المصدر: Current Issues in Tourism; Jul2024, Vol. 27 Issue 14, p2230-2249, 20p
مصطلحات موضوعية: POWER (Social sciences), SELF-efficacy, RITUAL, PUBLIC opinion, SOCIAL norms, TOURISM marketing, TOURIST attractions
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Yin, Jie, Qu, Xingqin, Ni, Yensen
المصدر: Current Issues in Tourism; Jul2024, Vol. 27 Issue 14, p2217-2229, 13p
مصطلحات موضوعية: PLACE marketing, STREAMING video & television, TOURISM, VIDEOS, DESTINATION image (Tourism), TOURISM marketing
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Current Issues in Tourism; Jul2024, Vol. 27 Issue 14, p2345-2362, 18p
مصطلحات موضوعية: ARTIFICIAL intelligence, TOURISM impact, MASS customization, TOURISM marketing, LEGAL ethics, HOTEL marketing, SERVICE design
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ku, Edward C. S.
المصدر: Journal of Travel & Tourism Marketing; 2024, Vol. 41 Issue 5, p673-688, 16p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Ankita, Sharma, Swati
المصدر: Management Research Review; 2024, Vol. 47 Issue 7, p1077-1095, 19p
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Hospitality Marketing & Management; Jul2024, Vol. 33 Issue 5, p626-648, 23p
مصطلحات موضوعية: HOTEL reservation systems, HOTEL guests, TOURISM websites, CONFIRMATORY factor analysis, TOURISM marketing
مصطلحات جغرافية: TAIWAN, HONG Kong (China)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Xinyi, Fu, Xiao, Yuan, Yue, Li, Zhiyong, Suknuch, Chattharika
المصدر: Journal of Vacation Marketing; Jul2024, Vol. 30 Issue 3, p439-458, 20p
مصطلحات موضوعية: GAY bars, TOURISM marketing, LOYALTY, GAY men, STRUCTURAL equation modeling, PLACE marketing, TOURIST attractions
مصطلحات جغرافية: THAILAND
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Tsai, Shu-pei
المصدر: Journal of Vacation Marketing; Jul2024, Vol. 30 Issue 3, p479-488, 10p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: N., Prakasha, K. R., Mahesh Kumar
المصدر: Journal of Advanced Zoology; 2024, Vol. 45 Issue 3, p737-746, 10p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, TOURISM, TECHNOLOGICAL innovations, TOURISM marketing, INTERNET marketing, TECHNOLOGICAL progress