يعرض 1 - 10 نتائج من 75 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.57s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Suggested Model for Strengthening the Chances of the Egyptian Consumer Acceptance of Mobile Marketing (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 4, p598-623, 26p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Effect of Green Marketing on the Organizational Effectiveness of Jordanian Pharmaceutical Companies, the Mediating Role of Consumer’s Buying Behavior. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2018, Vol. 14 Issue 4, p555-583, 29p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Factors Affecting the Adoption of Sustainable Marketing by Food industrial Companies in Palestine. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2015, Vol. 11 Issue 2, p381-409, 29p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: بعاد الذكاء التسويقي كمنهج إبداعي لالحتفاظ بالعميل من خالل الدور الوسيط لتجربة العميل. (Arabic)

    المؤلفون: Al-Hashem, Adel Odeh

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2022, Vol. 18 Issue 4, p527-545, 19p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر أنشطة التسويق عبر وسائل التواصل االجتماعي على نوايا والء المستهلك: الدور الوسيط للوعي بالعالمة التجارية، و تفاعل المستهلك مع العالمة التجارية، والصورة الذهنية للعالمة التجارية. (Arabic)

    المؤلفون: Tarabieh, Saeed M. Z A.

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2022, Vol. 18 Issue 4, p477-499, 23p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Political Marketing Mix on Voting to the Parliamentary Candidate: A Study on the Jordanian Public Trends towards the Voting of the 19th Parliament. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2023, Vol. 19 Issue 1, p67-100, 34p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Social-media Engagement and Entertainment on the Buying Intention from Online Fashion Stores in Jordan. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2024, Vol. 20 Issue 3, p357-385, 29p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Social Media Marketing on Purchase Intention in Jordan. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2016, Vol. 12 Issue 3, p519-530, 12p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر عناص. المزيج التسويقي الأخضر الداخلية في رضا العملاء في الأردن: طلبة جامعة مؤتة (Arabic)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 2, p411-434, 24p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Health Marketing Mix on Competitive Advantage: The Case of King Hussein Cancer Center. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 1, p125-152, 28p