-
1دورية أكاديميةنموذج مقترح لتدعيم فرص قبول المستهلك المصري للتسويق عبر الهاتف المحمول – " دراسة ميدانية ". (Arabic)
Alternate Title: The Suggested Model for Strengthening the Chances of the Egyptian Consumer Acceptance of Mobile Marketing (English)
المؤلفون: طريح, عادل محمود, السعيد, مرفت محمد
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 4, p598-623, 26p
مصطلحات موضوعية: LOCATION marketing, INFORMATION technology, CONSUMER attitudes, CONTENT analysis, INFORMATION sharing
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Effect of Green Marketing on the Organizational Effectiveness of Jordanian Pharmaceutical Companies, the Mediating Role of Consumer’s Buying Behavior. (English)
المؤلفون: محمد سليم الشورة, محمد سليم الشو رة
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2018, Vol. 14 Issue 4, p555-583, 29p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Factors Affecting the Adoption of Sustainable Marketing by Food industrial Companies in Palestine. (English)
المؤلفون: الفقهاء, سام عبد القادر, الصيفي, مي إياد
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2015, Vol. 11 Issue 2, p381-409, 29p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: بعاد الذكاء التسويقي كمنهج إبداعي لالحتفاظ بالعميل من خالل الدور الوسيط لتجربة العميل. (Arabic)
المؤلفون: Al-Hashem, Adel Odeh
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2022, Vol. 18 Issue 4, p527-545, 19p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: أثر أنشطة التسويق عبر وسائل التواصل االجتماعي على نوايا والء المستهلك: الدور الوسيط للوعي بالعالمة التجارية، و تفاعل المستهلك مع العالمة التجارية، والصورة الذهنية للعالمة التجارية. (Arabic)
المؤلفون: Tarabieh, Saeed M. Z A.
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2022, Vol. 18 Issue 4, p477-499, 23p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Political Marketing Mix on Voting to the Parliamentary Candidate: A Study on the Jordanian Public Trends towards the Voting of the 19th Parliament. (English)
المؤلفون: إياد عبد الفتاح ا
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2023, Vol. 19 Issue 1, p67-100, 34p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Social-media Engagement and Entertainment on the Buying Intention from Online Fashion Stores in Jordan. (English)
المؤلفون: إياد عبد الفتاح ا
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2024, Vol. 20 Issue 3, p357-385, 29p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Social Media Marketing on Purchase Intention in Jordan. (English)
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2016, Vol. 12 Issue 3, p519-530, 12p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: أثر عناص. المزيج التسويقي الأخضر الداخلية في رضا العملاء في الأردن: طلبة جامعة مؤتة (Arabic)
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 2, p411-434, 24p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Health Marketing Mix on Competitive Advantage: The Case of King Hussein Cancer Center. (English)
المؤلفون: النبي الطائي, وخالد أحمد الخوألدة
المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 1, p125-152, 28p