-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Multi-level Marketing: The Concept, The Truth & The provisions in Islamic jurisprudential. (English)
المؤلفون: سوزان عبدالحميد حسين أبو السعود
المصدر: REMAH Journal; fev2020, Issue 40, p145-180, 36p
مصطلحات موضوعية: MULTILEVEL marketing, DIRECT selling, RELATIONSHIP marketing, BUSINESS enterprises, PYRAMIDS
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the marketing intelligence system in developing the competitiveness of the enterprise through quality dimension Case study of the automotive sector in Algeria. (English)
المصدر: REMAH Journal; Jun2018, Issue 26, p274-294, 21p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: %1دومي سمراء, .بقة الشريف
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p275-294, 20p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: عبود زرقين, إيمان العلمي
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p295-321, 27p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the use of Internet technology and its spread on improving the performance of direct marketing and achieving competitive advantages, a field study on a sample of Algerian institutions. (English)
المؤلفون: مسالته, سفيان, بن يعقوب, الطاهر
المصدر: REMAH Journal; Dec2017, Issue 24, p258-277, 20p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of Marketing Deception in structuring the Consumers mental Image in the Palestinian banks. (English)
المؤلفون: طارق الحاج
المصدر: REMAH Journal; Jun2018, Issue 26, p9-20, 12p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: رقية منصوري
المصدر: REMAH Journal; apr2019, Issue 30, p124-142, 19p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of content marketing on customers‟ attitudes towards the brand, applied study for Zain Iraq Mobile Telecoms Customers. (English)
المؤلفون: لينا عمران اسماع
المصدر: REMAH Journal; Oct2022, Issue 71, p353-374, 22p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER attitudes, BUSINESS enterprises, CONTENT marketing, STATISTICAL sampling, ECONOMIC trends, ACQUISITION of data
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: عدنان عويضة
المصدر: REMAH Journal; Oct2022, Issue 71, p245-274, 30p
مصطلحات موضوعية: QUALITY assurance standards, ISLAMIC finance, LEGAL liability, MARKETING, PASSIVITY (Psychology), QUALITY assurance
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: نورية, بن نامة, بغداد, كربالي
المصدر: REMAH Journal; mar2016, Issue 17, p147-166, 20p