يعرض 1 - 10 نتائج من 148 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.32s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Multi-level Marketing: The Concept, The Truth & The provisions in Islamic jurisprudential. (English)

    المصدر: REMAH Journal; fev2020, Issue 40, p145-180, 36p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the marketing intelligence system in developing the competitiveness of the enterprise through quality dimension Case study of the automotive sector in Algeria. (English)

    المصدر: REMAH Journal; Jun2018, Issue 26, p274-294, 21p

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of the use of Internet technology and its spread on improving the performance of direct marketing and achieving competitive advantages, a field study on a sample of Algerian institutions. (English)

    المصدر: REMAH Journal; Dec2017, Issue 24, p258-277, 20p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of Marketing Deception in structuring the Consumers mental Image in the Palestinian banks. (English)

    المؤلفون: طارق الحاج

    المصدر: REMAH Journal; Jun2018, Issue 26, p9-20, 12p

  7. 7
  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of content marketing on customers‟ attitudes towards the brand, applied study for Zain Iraq Mobile Telecoms Customers. (English)

    المؤلفون: لينا عمران اسماع

    المصدر: REMAH Journal; Oct2022, Issue 71, p353-374, 22p

  9. 9
  10. 10