-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Musnad Inscriptions from Jabal al-Samma at Najran Region, South West of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: محمد بن عبدالرحمن الحازم ي
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Dec2022, Vol. 14 Issue 4, p20-33, 14p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Contributions of Volunteerism on the development of skills among volunteers (Research applied to volunteer teams in Hail). (English)
المؤلفون: بشير بن علي اللوي ش
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Sep2022, Vol. 14 Issue 3, p23-47, 25p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Social Responsibility of the Private Sector and it's Role in Achieving Sustainable Development. (English)
المؤلفون: عادل عزت محمد عيد
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2021, Vol. 13 Issue 1, p235-288, 54p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Obstacles to Saudi Women Volunteering and it's Confronting Mechanisms: A descriptive study on a sample of female citizens working in the voluntary field in Makkah Summary. (English)
المؤلفون: أمل إبراهيم عبده سليمان
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2021, Vol. 13 Issue 1, p47-75, 29p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Assessment of water balance in Mekkah Al Mukarramah region. (English)
المؤلفون: أمل بنت حسين أل مشيط
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2021, Vol. 13 Issue 1, p3-44, 42p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ezzat, Adel
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; 2019, Vol. 12 Issue 1, p3-78, 76p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Assessment of water balance in Mekkah Al Mukarramah region. (English)
المؤلفون: أمل بنت حسين أل مشيط
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; 2019, Vol. 11 Issue 2, p3-44, 42p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Factors Influencing The Awareness of Rights Among Saudi Women in the Workforce: An applied study conducted on a number of women that work in the government’s general and higher educational sectors. (English)
المؤلفون: حصة بنت عبد الرّحمن السّند
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; 2018, Vol. 11 Issue 1, p1-41, 41p