-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lüssenhop, Maike, Kaiser, Gabriele
المصدر: Zeitschrift für Pädagogik; 2021 Supplement, Vol. 67, p36-52, 17p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Trends in the Use of Subject-specific Didactic Study Contents in the Subjects German, English and Mathematics in Teacher Education. The importance of the degree program and the relation to teaching innovations. (English)
المصدر: Zeitschrift für Pädagogik; jul/aug2018, Vol. 64 Issue 4, p511-532, 22p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Busse, Andreas, Kaiser, Gabriele
المصدر: Zeitschrift für Pädagogik; mai/jun2015, Vol. 61 Issue 3, p328-344, 17p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaiser, Gabriele
المصدر: Zeitschrift für Pädagogik; apr2015 supplement, Vol. 61, p136-143, 8p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Does Pedagogical Knowledge Reflect Itself in the Self-Esteem-Based Competence of Prospective Teaching Staff? (English)
المؤلفون: König, Johannes, Kaiser, Gabriele, Felbrich, Anja
المصدر: Zeitschrift für Pädagogik; jul/aug2012, Vol. 58 Issue 4, p476-491, 16p
مصطلحات موضوعية: EDUCATION research, TEACHER training, PERFORMANCE, SELF-esteem
مصطلحات جغرافية: GERMANY