يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"EDUCATIONAL standards"', وقت الاستعلام: 1.29s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Rozważania nad normą w logopedii. (Polish)

    المؤلفون: JAUER-NIWOROWSKA, OLGA

    المصدر: Logopedia Silesiana; 2022, Vol. 11 Issue 2, p1-22, 22p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri, Akademik Başarıları ve Eğitim Teknolojisi Öz-Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. (Turkish)

    المؤلفون: BAKAÇ, Ebru

    المصدر: Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Spring2022, Vol. 51 Issue 1, p148-164, 17p

    مصطلحات جغرافية: TURKEY

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Қазақстанда ағылшын тілін оқытуда дербес оқытудың артықшылықтары мен маңыздылығы (Kazakh)
    Преимущества и значимость самостоятельного обучения английскому языку в Казахстане (Russian)

    المؤلفون: Seitova, M., Otegenkyzy, M.

    المصدر: Journal of Educational Sciences (2520-2634); 2021, Vol. 68 Issue 3, p188-197, 10p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: DEVELOPMENT OF TECHNICAL SKILLS AND COMPETENCIES IN THE ACCOUNTING SCIENCE COURSE: GRADUATES' PERCEPTIONS IN THE LIGHT OF IFAC. (English)
    DESARROLLO DE HABILIDADES Y COMPETENCIAS TÉCNICAS EN EL CURSO DE CONTABILIDAD: LAS PERCEPCIONES DE LOS ESTUDIANTES A LA LUZ DE IFAC. (Spanish)

    المصدر: Revista Fatec Zona Sul (REFAS); jun2021, Vol. 7 Issue 5, p1-23, 23p

    الشركة/الكيان: INTERNATIONAL Federation of Accountants

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Lifelong Education: social logics and analytical frameworks. (English)
    Apprentissage tout au long de la vie: logiques sociales et cadres analytiques. (French)
    A educação ao longo da vida: lógicas sociais e marcos de análise. (Portuguese)

    المصدر: Revista Lusofona de Educacao; 2020, Vol. 49 Issue 49, p179-197, 19p

    مصطلحات جغرافية: SPAIN

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Development of the competences of the future through architectural education. (English)

    المؤلفون: Cudny, Anna

    المصدر: Architectus; 2020, Vol. 64 Issue 4, p111-125, 15p