-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Constructive Alignment Effectiveness in Learner-Centric Environment: The Experience of E-learning among Qatar University Female Students. (English)
المؤلفون: حصة بنت حمد آل ثاني
المصدر: Journal of Educational Sciences (2706-6711); Apr2023, Vol. 21 Issue 21, p9-30, 22p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Practices of Educational Supervisors for Differentiated Supervision as Perceived by Teachers in Post-Basic Education Schools in Muscat Governorate, Sultanate of Oman. (English)
المؤلفون: منى بنت خميس بن راشد العلوية, حسام الدين السيد محمد إبراهيم, خالصة بنت سالم بن حمد الحارثية
المصدر: Journal of Educational Sciences (2706-6711); Jun2022, Vol. 19 Issue 19, p135-164, 30p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Some of Cohesion tools in Al-Maari poetry (ghair mojden). (English)
المؤلفون: مأمون تيسير مبار
المصدر: Ansāq; 2019, Vol. 3 Issue 1, p68-88, 21p