يعرض 1 - 10 نتائج من 36 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.60s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the Internet in marketing tourism at travel and tourism agencies in Aden governorate from the point of view of tourist employees. (English)

    المصدر: Finance & Business Economies Review; Dec2019, p44-70, 27p

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دور التسويق الإلكتروني ووسائل التواصل الاجتماعي في كفاءة التجارة الإلكترونية-دراسة تحليلية: حالة الجزائر ومصر (Arabic)

    المؤلفون: Belghanami, Nadjat Wassila

    المصدر: Strategy & Development Review; Jul2022, Vol. 12 Issue 2, p198-216, 19p

    مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media, ELECTRONIC commerce

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA, EGYPT

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر التسويق الرقمي على عملية اتخاذ القرار للمستهلكين الجزائريين في قطاع الاتصالات موبيليس ATM: دراسة حالة (Arabic)

    المؤلفون: EL-MOFFOCK, Nabila

    المصدر: Journal of Financial, Accounting & Managerial Studies; Jun2021, Vol. 8 Issue 2, p892-911, 20p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of social networks in developing and marketing information services in Algerian public reading libraries during the Corona crisis. (English)

    المؤلفون: علوي هند

    المصدر: Journal of The Arab Center for Research & Studies in Library & Information Sciences; Jan2021, Vol. 8 Issue 15, p3-20, 18p

    مصطلحات موضوعية: INFORMATION services, INTERNET, CRISES

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Use of Electronic Advertising to Attract Users of Social Media Platforms Targeting Options and Imperative Receive. (English)

    المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2022, Issue 23, p19-38, 20p

    مصطلحات موضوعية: INTERNET, DIGITIZATION, SOCIAL media

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of the use of tourism promotion through the Internet to determine the tourist destination of the Algerian tourist. (English)

    المؤلفون: بن حملاوي نونة

    المصدر: REMAH Journal; Mar2018, Issue 25, p184-199, 16p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: L'impact de l'utilisation d'Internet dans la publicité sur l'amélioration de son efficacité - Etude d'un échantillon de banques en Algérie. (French)

    المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2019, Vol. 4 Issue 2, p35-48, 14p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The World Tourism and its relationship with the global digital transformation in the Internet Age. (English)

    المصدر: Strategy & Development Review; Aug2019 Part 1, Issue 17bis, p575-590, 16p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Internet Freedom During Crises: limits and Restrictions. (English)

    المصدر: An-Najah University Journal for Research, B: Humanities; Nov2023, Vol. 37 Issue 11, p1977-2000, 24p

    مصطلحات موضوعية: HUMAN rights, INTERNET, CRISES, LIBERTY