-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Experience of teaching computers course using Madrasati platform during the Corona pandemic from the teachers’ perspective. (English)
المؤلفون: أمل بنت عبد هللا
المصدر: Journal of Curriculum & Teaching Methodology / Maǧallaẗ al-Manāhiǧ wa-Turūq al-Tadrīs; Nov2023, Vol. 2 Issue 14, p1-15, 15p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Constructive Alignment Effectiveness in Learner-Centric Environment: The Experience of E-learning among Qatar University Female Students. (English)
المؤلفون: حصة بنت حمد آل ثاني
المصدر: Journal of Educational Sciences (2706-6711); Apr2023, Vol. 21 Issue 21, p9-30, 22p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Shift in Academics' Conception of Virtual Platforms due to the Coronavirus Pandemic: The Saudi Context. (English)
المؤلفون: محمد إبراهيم عبدالرحمن الحجيلان
المصدر: Scientific Journal of King Faisal University, Humanities & Management Sciences; 2023, Vol. 24 Issue 1, p20-28, 9p
مصطلحات موضوعية: VIRTUAL universities & colleges, COVID-19 pandemic, UNIVERSITY faculty, PANDEMICS, THEMATIC analysis, BLENDED learning
الشركة/الكيان: KING Saud University
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: سلطان بن الأسود ا, إبـراهيم بن محمد, إسماعيل بن إبـرا
المصدر: Arab Journal of Administration; Sep2021, Vol. 41 Issue 3, p359-384, 26p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Reality of Implementing of E-learning in Graduate Studies Programs from the Point of View of Postgraduate Students at King Saud University. (English)
المؤلفون: هيلة عبد العزيز المنصور
المصدر: Journal of Educational & Psychological Sciences; Nov2019, Vol. 3 Issue 28, p41-61, 21p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: A suggested Guide for Elementary School Teacher to Integrate E-Learning in Teaching Art Education. (English)
المؤلفون: هيا بنت ناصر العويويد, محمد مفلح الدوسري
المصدر: Journal of Educational & Psychological Sciences; Oct2019, Vol. 3 Issue 24, p118-130, 13p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Secondary School Principals in Applying E-Learning from Teachers' Point of View in Amman Governorate. (English)
المؤلفون: لينا جمال علي عبد الباري, خالدة عبد الرحمن شتات
المصدر: Dirasat: Educational Sciences; 2019 Supplement 2, Vol. 46, p333-358, 26p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Students' Difficulties of Learning E-Courses Due to Some Variables at Al-Quds Open University. (English)
المؤلفون: نبيل المغربي
المصدر: Journal of the Association of Arab Universities for Higher Education Research; mar2013, Vol. 33 Issue 1, p173-203, 31p