-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: أبوبكر الشريف خوالد
المصدر: Journal Of Humanities College; 2017, Vol. 1 Issue 7, p318-340, 23p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Readiness of Public Libraries to Implement Total Quality Management Principles: The Main Public Library of Tipaza, "Asia Jabar" as a Model. (English)
المؤلفون: بلحاج الزين فتحي, محمد عبد الهادي
المصدر: Arab Journal for Archives, Documentation & Information (AJADI); Jun2023, Vol. 53, p37-100, 64p
مصطلحات موضوعية: SPECIAL libraries, SATISFACTION, PUBLIC libraries, OFFICES, NATURE study, TOTAL quality management
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: الحالة الراهفة لكبريق الرقمي والتحول الرقمي (Arabic)
المؤلفون: ADNANI, Djalal Nizar, HAMOU, Nadia
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p138-155, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media, SPECIALISTS, FEEDBACK control systems
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Cultural representations of femininity in adversting discourse : analysis of the content of television advertisements in Algeria. (English)
المؤلفون: نمس وداد
المصدر: Revue Académique des Études Sociales et Humaines; 2024, Vol. 16 Issue 2, p36-46, 11p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Integrated sustainable solid waste management strategy and activating job market in Algeria. (English)
المؤلفون: مريم بولمحال
المصدر: Revue Académique des Études Sociales et Humaines; 2024, Vol. 16 Issue 2, p58-70, 13p
-
7
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Algerian consumer attitudes toward counterfeit products on making a purchase decision. (English)
المؤلفون: مولود حواس, حمزة عبدالله عبدالرحمن يحيبى
المصدر: IUG Journal of Economics & Business; 2019, Vol. 27 Issue 3, p100-118, 19p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, PRODUCT counterfeiting, PURCHASING power, LIVING conditions, CLUSTER sampling
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: An Interpretation of The World Economic Forum Indicators' Report- A Comparative Study of The Algerian and Moroccan Tourism Experience. (English)
المؤلفون: د.ودادبورصص
المصدر: Journal of Al-Quds Open University for Administrative & Economic Research; Dec2018, Vol. 3 Issue 10, p36-50, 15p
مصطلحات موضوعية: TOURISM, TRAVEL, ECONOMIC competition
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Institutional digital repositories projects: towards an academic confederation of open access repositories in Algeria. (English)
المؤلفون: بابوري, أحسن
المصدر: Journal of Information Studies & Technology (JIS&T); 2023, Vol. 2023 Issue 2, p1-22, 22p