يعرض 1 - 10 نتائج من 35 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 0.69s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)

    المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Readiness of Public Libraries to Implement Total Quality Management Principles: The Main Public Library of Tipaza, "Asia Jabar" as a Model. (English)

    المصدر: Arab Journal for Archives, Documentation & Information (AJADI); Jun2023, Vol. 53, p37-100, 64p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: الحالة الراهفة لكبريق الرقمي والتحول الرقمي (Arabic)

    المؤلفون: ADNANI, Djalal Nizar, HAMOU, Nadia

    المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p138-155, 18p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Cultural representations of femininity in adversting discourse : analysis of the content of television advertisements in Algeria. (English)

    المؤلفون: نمس وداد

    المصدر: Revue Académique des Études Sociales et Humaines; 2024, Vol. 16 Issue 2, p36-46, 11p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Integrated sustainable solid waste management strategy and activating job market in Algeria. (English)

    المؤلفون: مريم بولمحال

    المصدر: Revue Académique des Études Sociales et Humaines; 2024, Vol. 16 Issue 2, p58-70, 13p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The competition council powers in controlling the restrictive practices of the competition. (English)

    المؤلفون: ضيلة زدان

    المصدر: Human Sciences Journal / Revue des Sciences Humaines; dec2023, Vol. 34 Issue 3, p673-686, 14p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Algerian consumer attitudes toward counterfeit products on making a purchase decision. (English)

    المصدر: IUG Journal of Economics & Business; 2019, Vol. 27 Issue 3, p100-118, 19p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: An Interpretation of The World Economic Forum Indicators' Report- A Comparative Study of The Algerian and Moroccan Tourism Experience. (English)

    المؤلفون: د.ودادبورصص

    المصدر: Journal of Al-Quds Open University for Administrative & Economic Research; Dec2018, Vol. 3 Issue 10, p36-50, 15p

    مصطلحات موضوعية: TOURISM, TRAVEL, ECONOMIC competition

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA, MOROCCO

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Institutional digital repositories projects: towards an academic confederation of open access repositories in Algeria. (English)

    المؤلفون: بابوري, أحسن

    المصدر: Journal of Information Studies & Technology (JIS&T); 2023, Vol. 2023 Issue 2, p1-22, 22p