يعرض 1 - 10 نتائج من 85 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.53s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Islamic banking marketing and its impact on economic development, an exploratory study of a sample of Al Salam Bank customers. (English)

    المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2021, Vol. 14 Issue 2, p114-128, 15p

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Towards a Strategy of Governance of Electronic Commerce in Iraq for Sustaining Women's Economic Empowerment. (English)

    المصدر: Journal of the Association of Arab Universities for Higher Education Research; 2022, Vol. 42 Issue 2, p301-313, 13p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of SMEs in achieving economic development. (English)

    المصدر: Journal of Economics of Finance & Business Economy; 2018, Issue 1, p53-72, 20p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: “ The Impact of the Promotional Activity in Economic Development and Creation of Employment Opportunities in General company for Exhibitions and Commercial Services of Iraq 2012- 2016 ”. (English)

    المؤلفون: مي حمودي عبدالله

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2020, Issue 60, p565-602, 38p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2020, Vol. 9 Issue 3, p66-87, 22p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دور المومات الصغيرة والمتوسطة ي التنمية الاقتصادية: التجربة الجزائرية (Arabic)

    المؤلفون: MECHAALI, Bilal, MAHREZ, Salah

    المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p156-170, 15p

  9. 9
  10. 10
    دورية أكاديمية