-
1دورية أكاديمية
المصدر: Information Research; 2024, Vol. 29 Issue 1, pN.PAG-N.PAG, 1p
مصطلحات موضوعية: LIBRARIANS, INFORMATION scientists, LIBRARY personnel, NARRATIVES, LIBRARY science
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaeger, Paul T., Bertot, John Carlo, Franklin, Renee E.
المصدر: Library Quarterly; Apr2010, Vol. 80 Issue 2, p175-181, 7p
مصطلحات موضوعية: LIBRARIAN recruiting, LIBRARIES & society, LIBRARY education, LIBRARY science, DIVERSITY in the workplace, LIBRARY personnel, INFORMATION scientists, LIBRARY administrators
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kesselman, MartinA., Watstein, SarahBarbara
المصدر: Journal of Library Administration; Jun2009, Vol. 49 Issue 4, p383-400, 18p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: McLean, Evadne, Dew, Stephen H.
المصدر: Journal of Library Administration; 2006, Vol. 45 Issue 3-4, p315-337, 23p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hickok, John
المصدر: Journal of Library Administration; 2005, Vol. 43 Issue 3-4, p247-262, 16p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gust, Kara J., Flynn, Holly A.
المصدر: Journal of Library Administration; 2005, Vol. 43 Issue 3-4, p227-245, 19p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Laning, Melissa, Lavallée-Welch, Catherine, Smith, Margo
المصدر: Journal of Library Administration; 2005, Vol. 43 Issue 3-4, p161-179, 19p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Reinette F.
المصدر: Journal of Library Administration; 2005, Vol. 43 Issue 3-4, p149-159, 11p
مصطلحات موضوعية: BIOGRAPHICAL sources, INFORMATION resources, NONFICTION reading materials, INFORMATION scientists, LIBRARY personnel, REFERENCE sources, AFRICAN Americans
مصطلحات جغرافية: KENTUCKY
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Emery, Jill
المصدر: Journal of Library Administration; 2005, Vol. 42 Issue 3-4, p27-40, 14p
مصطلحات موضوعية: LIBRARIES, SURVEYS, RESEARCH institutes, INFORMATION scientists, LIBRARY personnel, BEST practices
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Knievel, Jennifer E., Kellsey, Charlene
المصدر: Library Quarterly; Apr2005, Vol. 75 Issue 2, p142-168, 27p
مصطلحات موضوعية: COLLECTION development in libraries, CLASSICAL education, HUMANISM, LITERATURE & history, INFORMATION scientists, LIBRARY personnel, LITERARY style