-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Pratt, Sharon, Coleman, Julianne
المصدر: Science & Children; Jan/Feb2024, Vol. 61 Issue 1, p82-88, 7p
مصطلحات موضوعية: SCIENTIFIC literacy, ELEMENTARY school teachers, PROBLEM-based learning, READING, SCHOOL camps, EXPLICIT instruction
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jolly, Ann, Wysenski, Danielle, Beach, Kristen
المصدر: Journal of Education for Teaching; Dec2023, Vol. 49 Issue 5, p898-910, 13p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, TEACHER development, LITERACY, CONTROL groups, READING
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Intellectual & Developmental Disabilities; Oct2023, Vol. 61 Issue 5, p399-425, 27p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Young, Terrell A., Ricks, Paul H., MacKay, Kathryn Lake
المصدر: Reading Teacher; Jul/Aug2023, Vol. 77 Issue 1, p6-15, 10p, 4 Charts
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, CREATIVE nonfiction, READING, EDUCATORS, SCHOOL children
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Vlach, Saba K., Lentz, Tova S., Muhammad, Gholnecsar E.
المصدر: Reading Teacher; Jul/Aug2023, Vol. 77 Issue 1, p121-130, 10p, 5 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: LITERACY education, JOY, EDUCATORS, READING, ELEMENTARY school teachers
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Teachers' knowledge about and perception towards learning disabilities in reading. (English)
المصدر: Psychology, Society & Education; 2023, Vol. 15 Issue 2, p45-55, 11p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Reutzel, D. Ray, Fawson, Parker C.
المصدر: Reading Teacher; Jan/Feb2022, Vol. 75 Issue 4, p495-504, 10p, 1 Color Photograph, 3 Charts
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Analysis of Reading Experiences in Students Belonging to the Elementary School Teaching Program. (English)
المؤلفون: TRONCOSO ARAOS, XIMENA MARISOL, NAVARRO CARVALLO, MACARENA ALEJANDRA, MISSIACOS CÁRDENAS, SONIA ALEJANDRA
المصدر: Álabe; ene-jun2022, Issue 25, p1-19, 19p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, CHILDREN'S literature, ELEMENTARY education, HOME environment, SCHOOL environment
مصطلحات جغرافية: CHILE
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Leer y escribir en tiempos de pandemia. (Spanish)
LER E ESCREVER EM TEMPOS DE PANDEMIA. (Portuguese)المؤلفون: Martínez Méndez, Karla Irene
المصدر: Educación y Ciudad; jul-dic2021, Issue 41, p71-86, 16p
مصطلحات موضوعية: READING comprehension, ELEMENTARY school teachers, PANDEMICS, READING, PRIMARY education
مصطلحات جغرافية: SAN Luis Potosi (Mexico : State)
الشركة/الكيان: WHATSAPP Inc.
-
10دورية أكاديميةExamining Teacher Preparation for Code‐Related Reading Instruction: An Integrated Literature Review.
المؤلفون: Tortorelli, Laura S., Lupo, Sarah M., Wheatley, Barbara C.
المصدر: Reading Research Quarterly; May2021 Supplement S1, Vol. 56 Issue 1, pS317-S337, 21p, 9 Charts, 3 Graphs