-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: حممد عبد هللا أبو, إمساعيل عبدهللا
المصدر: Journal of The Arab Center for Research & Studies in Library & Information Sciences; Jan2023, Vol. 10 Issue 19, p152-172, 21p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, INFORMATION technology, TOURISM, MEDICAL tourism, TOURISM impact, TOURISM websites, TOURIST attitudes, CHIEF information officers
مصطلحات جغرافية: LIBYA
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The conceptual framework of the tourism sector and E-marketing. (English)
المؤلفون: ناديا بكراكي
المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2022, Issue 19, p140-160, 21p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: دور شبكات التواصل االجتماعي كسالح تسويقي الستخدام سلسة الكتلة في السياحة المصرية. (Arabic)
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2023, Vol. 3 Issue 2, p162-190, 29p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, TOURISM, SOCIAL media, INTERNATIONAL tourism, BLOCKCHAINS
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: role of tourism media in marketing Algeria as a tourist destination practice study on a sample of tourism agencies in Batna. (English)
المؤلفون: يوسف مقعاش, محمد قارش
المصدر: Revue Universitaire des Sciences Humaines et Sociales; 2020, Vol. 12 Issue 2, p609-624, 16p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: عبود زرقين, إيمان العلمي
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p295-321, 27p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: بن يحي محمد, بودي عبد القادر
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; may2019, Vol. 8 Issue 2, p85-110, 26p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: إيمان العلمي, عبود زرقين
المصدر: Journal Of Humanities College; 2017, Vol. 1 Issue 7, p370-410, 41p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing deception and its reflection on consumer protection: An analytical Study of the views of a sample oftourists dealing with Travel and tourism companies in thecity of Sulaimani. (English)
المؤلفون: شاىو محمد وست عبدالله, ئاڤا عمر فتاح, لاسك ارسلان بايز
المصدر: Journal of Kirkuk University for Administrative & Economic Sciences; 2018, Vol. 8 Issue 3, p133-156, 24p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER protection, CRONBACH'S alpha, CONSUMER goods, TOURISM, REGRESSION analysis
-
10دورية أكاديميةتسويق المقاصد السياحية في مصر عبر مؤثري السفر والسياحة وعلاقته بنية الزيارة :دراسة ميدانية. (Arabic)
Alternate Title: Marketing Touristic Destinations in Egypt through Travel and Tourism Influencers and its Relationship with Visit Intention: Field Study. (English)
المؤلفون: نرمین علي عجوة
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p392-432, 40p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, PLACE marketing, SOCIAL media, INTENTION, TOURISM
مصطلحات جغرافية: EGYPT