-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Guenther, Peter, Guenther, Miriam, Lukas, Bryan A., Homburg, Christian
المصدر: Journal of Marketing; Sep2024, Vol. 88 Issue 5, p24-45, 22p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jensen, Jonathan A., Cobbs, Joe B., Mazer, Alex, Tyler, B. David
المصدر: Journal of International Marketing; Sep2024, Vol. 32 Issue 3, p23-42, 20p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Neureiter, Ariadne, Stubenvoll, Marlis, Matthes, Jörg
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p511-529, 19p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, GREEN marketing, BRAND evaluation, ENVIRONMENTAL literacy, GREENWASHING (Marketing), BOYCOTTS
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Gupta, Sachin, Danaher, Peter, Mittal, Vikas, Morrin, Maureen
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Aug2024, Vol. 61 Issue 4, p587-597, 11p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, MARKETING research, CONSUMERS, DISCRIMINATION (Sociology), MISINFORMATION
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Yiwen, Chen, Li, Pan, Yang
المصدر: Journal of Marketing Management; Aug2024, Vol. 40 Issue 9/10, p675-703, 29p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, PRODUCT attributes, MARKETING, COMMUNICATION in marketing, MARKETING effectiveness, VIDEOS
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dam, Christian, Hartmann, Benjamin J., Brunk, Katja H.
المصدر: Journal of Marketing Management; Aug2024, Vol. 40 Issue 9/10, p795-819, 25p
مصطلحات موضوعية: LITERATURE reviews, MARKETING literature, NOSTALGIA, MARKETING management, MARKETING research, CONSUMERS
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Palakshappa, Nitha, Bulmer, Sandy, Dodds, Sarah
المصدر: Journal of Marketing Management; Aug2024, Vol. 40 Issue 9/10, p820-850, 31p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER cocreation, BRAND equity, SUSTAINABLE fashion, SUSTAINABILITY, MARKETING research, BRANDING (Marketing)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Yang, Zhao, Zhijie, Wang, Jiaying, Qiu, Zeguo
المصدر: Journal of Marketing Management; Aug2024, Vol. 40 Issue 9/10, p704-742, 39p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, SOCIAL media, ROUGH sets, CONSUMERS, SOCIAL marketing
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing; Jul2024, Vol. 88 Issue 4, p40-63, 24p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Gu, Xian, Zhang, Xiaoxi, Kannan, P.K.
المصدر: Journal of Marketing; Jul2024, Vol. 88 Issue 4, p64-83, 20p
مصطلحات موضوعية: LIVE streaming, INFLUENCER marketing, USER-generated content, SOCIAL media, ADVERTISING effectiveness, MARKETING strategy, ELECTRONIC commerce
Reviews & Products: TIKTOK (Web resource)