-
1مؤتمر
المؤلفون: Krauss, Gordon, Rennick, Chris, Ibrahim, Nadine, Bedi, Sanjeev
المصدر: Proceedings of the Design Society; May2024, Vol. 4, p2895-2904, 10p
مصطلحات موضوعية: ENGINEERING education, SUSTAINABILITY, SOCIAL entrepreneurship, MULTICULTURAL education, PROBLEM-based learning
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fang, Fan, McConachy, Troy, Yuan, Rui
المصدر: Language, Culture & Curriculum; Jun2024, Vol. 37 Issue 2, p247-266, 20p
مصطلحات موضوعية: TEACHER development, ENGLISH language education, MULTICULTURAL education, STUDENT attitudes, AWARENESS
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Svarstad, Lone K., Risager, Karen
المصدر: Language, Culture & Curriculum; Jun2024, Vol. 37 Issue 2, p155-170, 16p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Shadiev, Rustam, Yu, Jiatian
المصدر: Computer Assisted Language Learning; Jun2024, Vol. 37 Issue 4, p841-871, 31p
مصطلحات موضوعية: COMPUTER-aided design, MULTICULTURAL education, SOCIAL constructivism, SOCIAL sciences, QUESTIONNAIRES
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Beltrán‐Palanques, Vicent
المصدر: TESOL Journal; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p1-15, 15p
-
6دورية أكاديمية
المصدر: TESOL Journal; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p1-24, 24p
مصطلحات موضوعية: COURSEWARE, DISTANCE education, COVID-19 pandemic, INSTRUCTIONAL systems, MULTICULTURAL education
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Smets, Wouter
المصدر: Journal of Curriculum Studies; Jun2024, Vol. 56 Issue 3, p297-308, 12p
مصطلحات موضوعية: HISTORY education, MULTICULTURAL education, SOCIALIZATION, CURRICULUM, HISTORIANS
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Xiaotian, Zhou, Mingming
المصدر: Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 6, p6991-7026, 36p
مصطلحات موضوعية: COLLEGE students, MOBILE apps, MULTICULTURAL education, MIXED methods research, MOBILE computing
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaiswal, Aparajita, Jin, Lan, Acheson, Kris
المصدر: Innovative Higher Education; Jun2024, Vol. 49 Issue 3, p541-559, 19p
مصطلحات موضوعية: STEM education, STUDENT development, MULTICULTURAL education, FOREIGN study, HIGHER education
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Divon, Shai André, Ghosal, Sunetro
المصدر: Intercultural Education; Jun2024, Vol. 35 Issue 3, p302-326, 25p
مصطلحات موضوعية: MULTICULTURAL education, COVID-19 pandemic, COGNITIVE load, ACTION research, ONLINE education