-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rafael Zaccaron, Donesca Cristina Puntel Xhafaj
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 26, Iss 1, Pp 49-64 (2024)
مصطلحات موضوعية: english as an additional language, peer feedback, social representation, teacher feedback, writing, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdulelah Alkhateeb, Talal Waleed Daweli
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 7, Pp e28705- (2024)
مصطلحات موضوعية: Corrective feedback, English as a foreign language, English language teaching, English writing instruction, Factors affecting written teacher feedback, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Blanka Pojslová
المصدر: Pedagogická Orientace, Vol 32, Iss 4 (2024)
مصطلحات موضوعية: computer-mediaged feedback, peer feedback, teacher feedback, writing quality, feedback perceptions, English as a foreign language, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Chéri van Zyl, Christine Rogers, Silva Kuschke
المصدر: South African Journal of Communication Disorders, Vol 71, Iss 1, Pp e1-e8 (2024)
مصطلحات موضوعية: paediatrics, bone conduction hearing devices, outcomes, caregiver feedback, teacher feedback, peach, teach., Oral communication. Speech, P95-95.6
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaomin Li, Wenyan Hu
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 4, Pp e25849- (2024)
مصطلحات موضوعية: Academic passion, Online learning, Face-to-face instruction, Peer feedback, Teacher feedback, Speaking accuracy, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: I Ketut Wardana
المصدر: Journal on English as a Foreign Language, Vol 13, Iss 2, Pp 628-656 (2023)
مصطلحات موضوعية: constructive feedback, corrective feedback (cf), efl student, gender differences, native teacher, teacher feedback, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shiling Huang, Xian Li, Shih-Han Chen, Zhiwei Fang, Chun-Yang Lee, Yi-Chen Chiang
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e23286- (2024)
مصطلحات موضوعية: Unmonitored internet use, Depression, Academic self-efficacy, Teacher feedback, Peer effects, Academic stress, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Razlina Razali, Muhammad Aiman Arifin
المصدر: Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Assessment, bibliometric analysis, feedback literacy, student feedback literacy, teacher feedback literacy, Scopus, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2331-186X
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Befikadu Lemma
المصدر: Journal of Languages and Language Teaching, Vol 11, Iss 3, Pp 419-432 (2023)
مصطلحات موضوعية: feedback, attitude, peer-feedback, self-feedback, teacher-feedback, Special aspects of education, LC8-6691, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Philipp Nicolay, Christian Huber
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: social acceptance, teacher feedback, social referencing, social participation, peer acceptance, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource