-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Gani, Mohammad Osman, Roy, Hiran, Faroque, Anisur R., Rahman, Muhammad Sabbir, Munawara, Maisha
المصدر: Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023, Vol. 7, Issue 3, pp. 1371-1390.
-
2دورية أكاديميةDoes brand attachment protect consumer–brand relationships after brand misconduct in retail banking?
المؤلفون: Shimul, Anwar Sadat, Faroque, Anisur R., Cheah, Isaac
المصدر: International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 42, Issue 2, pp. 183-204.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmed, Jashim Uddin, Hasan, Md. Kamrul, Islam, Quazi Tafsirul, Uddin, Mohammad Jasim, Faroque, Anisur R., Chowdhury, Md. Humayun Kabir
المصدر: Society and Business Review, 2022, Vol. 18, Issue 3, pp. 439-462.
-
4دورية أكاديميةUnderstanding the determinants of ePharmacy services: the moderating effect of technology discomfort
المؤلفون: Gani, Mohammad Osman, Rahman, Muhammad Sabbir, Faroque, Anisur R., Sabit, Ahmad Anas, Fattah, Fadi Abdel
المصدر: The Bottom Line, 2022, Vol. 35, Issue 2/3, pp. 90-114.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Faroque, Anisur R., Sultana, Hafiza, Ahmed, Jashim Uddin, Ahmed, Farhad Uddin, Rahman, Mahabubur
المصدر: critical perspectives on international business, 2021, Vol. 18, Issue 3, pp. 411-442.
-
6كتاب
المؤلفون: Rahman, Masudur, author, Muzareba, Abureza M., author, Amin, Sanjida, author, Faroque, Anisur R., author, Gani, Mohammad Osman, author
المصدر: Tourism Destination Management in a Post-Pandemic Context
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Faroque, Anisur R., Kuivalainen, Olli, Ahmed, Jashim Uddin, Rahman, Mahabubur, Roy, Hiran, Ali, M. Yunus, Mostafiz, Md Imtiaz
المصدر: International Marketing Review, 2021, Vol. 38, Issue 6, pp. 1370-1399.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmed, Jashim Uddin, Islam, Quazi Tafsirul, Ahmed, Asma, Faroque, Anisur R., Uddin, Mohammad Jasim
المصدر: Society and Business Review, 2021, Vol. 16, Issue 4, pp. 496-516.
-
9دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Emerging Markets, 2020, Vol. 16, Issue 3, pp. 556-579.
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Business & Industrial Marketing, 2017, Vol. 32, Issue 6, pp. 864-875.