يعرض 1 - 5 نتائج من 5 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.34s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of business intelligence and knowledge management systems in marketing information services in academic libraries under the Coved 19 pandemic: an analytical study.

    المؤلفون: على محمد أحمد سال1 Ali01009563044a@gmail.com

    المصدر: Cybrarians Journal. Sep2021, Issue 63, p1-26. 26p.

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of YouTube in Marketing National Libraries’ Services in the Arab World: an Analytic Study of Content.

    المؤلفون: عين أحجر زهير1 ainhadjarzouhir@yahoo.fr

    المصدر: Cybrarians Journal. Mar2019, Issue 53, p1-21. 21p.

    Reviews & Products: YouTube (Web resource)

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The usage of Academic Libraries in Universities of Cooperation Council for the Arab Gulf States of the Characteristics of the Social Networks Facebook and Twitter in Marketing Information Services.

    المؤلفون: البوسعيدي, خلود بنت أحمد1 oman3030.ka@gmail.com, الصقري, محمد بن ناصر2 saqrim@squ.edu.om, الكندي, سالم بن سعيد3 salimsk@squ.edu.om

    المصدر: Cybrarians Journal. Mar2017, Issue 45, p1-38. 38p.

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the orient libraries Project in spreading knowledge culture: an analytical and descriptive study.

    المؤلفون: محمود محمد الشيخ1 Mahmoud_amer36@yahoo.com

    المصدر: Cybrarians Journal. Dec2020, Issue 60, p1-34. 34p.