-
1
المؤلفون: Mohammed Alshujairy
المصدر: گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 5, Iss 1, Pp 185-199 (2017)
مصطلحات موضوعية: الجامعات العراقية الحكومية, Language and Literature, AZ20-999, History of scholarship and learning. The humanities, Audit, Business, التدقيق التسويقي, Marketing, التسويق الجامعي
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f40f6f0bb211ee440fadb882217dd55f
https://doi.org/10.26436/hjuoz.2017.5.1.301 -
2
المؤلفون: Mohammed A. Omr, Rosh I. Mohammed, Nazar M. Ali
المصدر: گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 3, Iss 2, Pp 556-573 (2015)
مصطلحات موضوعية: Language and Literature, المزيج التسويقي, AZ20-999, الحصة السوقية, History of scholarship and learning. The humanities
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad0d07dc474cb3e5d363233e2687cab2
https://doi.org/10.26436/hjuoz.2015.3.2.224 -
3
المؤلفون: Khder Kh. Shekho
المصدر: گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 6, Iss 1, Pp 280-289 (2018)
مصطلحات موضوعية: الادارة الاستراتيجية, التفوق التسويقي, ولاء الزبائن, مراحل الادارة الاستراتيجية, customer satisfaction, customer loyalty, Language and Literature, AZ20-999, marketing excellence, History of scholarship and learning. The humanities, رضا الزبائن
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f057aeef4d5c046185c85abcb9b4c21
https://doi.org/10.26436/2018.6.1.568