-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Strategies for Libraries and Information Services and products: an evaluation study for the Egyptian Universities’ Central Libraries. (English)
المؤلفون: رضوى محمد محمد حميده, أ.د. شريف كامل شاهين, د.سحر حسنين ربيع
المصدر: Cybrarians Journal; Sep2019, Issue 55, p1-14, 14p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Innovative Marketing Applications at Industrial Companies in Hebron Governorate: Obstacles and Suggestions. (English)
المؤلفون: ناصر «محمد سعود» جرادات, رهام صلاح شويكي
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2019, Vol. 36 Issue 142, p127-153, 27p
مصطلحات موضوعية: INNOVATIONS in business, INDUSTRIAL marketing, MARKETING, COMMERCIAL products
مصطلحات جغرافية: HEBRON (West Bank)
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of YouTube in Marketing National Libraries’ Services in the Arab World: an Analytic Study of Content. (English)
المؤلفون: عين أحجر زهير
المصدر: Cybrarians Journal; Mar2019, Issue 53, p1-21, 21p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Satisfaction of tourists on the elements of the marketing mix used in the ancient city of Petra in Jordan. (English)
المؤلفون: عبد الله محمد الهرش, عبد المعطي أبو الرب
المصدر: Journal of Social Affairs; Spring2013, Vol. 30 Issue 117, p129-176, 48p
مصطلحات موضوعية: TOURISTS, SATISFACTION, MARKETING mix, TOURISM
مصطلحات جغرافية: PETRA (Extinct city), JORDAN
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the orient libraries Project in spreading knowledge culture: an analytical and descriptive study. (English)
المؤلفون: محمود محمد الشيخ
المصدر: Cybrarians Journal; Dec2020, Issue 60, p1-34, 34p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Requirements for Establishing an Incubator for Educational Knowledge in Imam Abdulrahman Bin Faisal University. (English)
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2022, Vol. 39 Issue 154, p155-190, 36p
مصطلحات موضوعية: INCUBATORS, EDUCATION, UNIVERSITIES & colleges, TECHNICAL specifications, ASSET requirements
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The usage of Academic Libraries in Universities of Cooperation Council for the Arab Gulf States of the Characteristics of the Social Networks Facebook and Twitter in Marketing Information Services. (English)
المصدر: Cybrarians Journal; Mar2017, Issue 45, p1-38, 38p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of business intelligence and knowledge management systems in marketing information services in academic libraries under the Coved 19 pandemic: an analytical study. (English)
المؤلفون: على محمد أحمد سال
المصدر: Cybrarians Journal; Sep2021, Issue 63, p1-26, 26p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Funding the Higher Education in the Kingdom of Saudi Arabia: The challenges and the solutions (Shaqra University as a model). (English)
المؤلفون: لولوة بنت صالح إب
المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2021, Vol. 38 Issue 150, p129-158, 30p
مصطلحات موضوعية: HIGHER education, EDUCATIONAL finance, EDUCATIONAL objectives, FINANCE, GOVERNMENT aid
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: An Evaluation of the Websites of Arabian Airlines: A Comparative Study with a Focus on the Website of Kuwait Airways. (English)
المؤلفون: بركات, خالد مصطفى
المصدر: Cybrarians Journal; Jun2015, Issue 38, p1-34, 34p