يعرض 1 - 10 نتائج من 25 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 2.37s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Strategies for Libraries and Information Services and products: an evaluation study for the Egyptian Universities’ Central Libraries. (English)

    المصدر: Cybrarians Journal; Sep2019, Issue 55, p1-14, 14p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Innovative Marketing Applications at Industrial Companies in Hebron Governorate: Obstacles and Suggestions. (English)

    المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2019, Vol. 36 Issue 142, p127-153, 27p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of YouTube in Marketing National Libraries’ Services in the Arab World: an Analytic Study of Content. (English)

    المؤلفون: عين أحجر زهير

    المصدر: Cybrarians Journal; Mar2019, Issue 53, p1-21, 21p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تكافؤ الحركية الدوائية والديناميكية الدوائية في ما بعد التسويق لمنتجات الأتينولول الجنيسة والتجارية في مصر. (Arabic)
    Étude d'équivalence post-commercialisation des propriétés pharmacocinétiques et pharmacodynamiques de l'aténolol en générique et sous son nom de marque en Égypte. (French)

    المصدر: Eastern Mediterranean Health Journal; 2013 Supplement 3, Vol. 19, pS166-S171, 6p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Satisfaction of tourists on the elements of the marketing mix used in the ancient city of Petra in Jordan. (English)

    المصدر: Journal of Social Affairs; Spring2013, Vol. 30 Issue 117, p129-176, 48p

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the orient libraries Project in spreading knowledge culture: an analytical and descriptive study. (English)

    المؤلفون: محمود محمد الشيخ

    المصدر: Cybrarians Journal; Dec2020, Issue 60, p1-34, 34p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Requirements for Establishing an Incubator for Educational Knowledge in Imam Abdulrahman Bin Faisal University. (English)

    المصدر: Journal of Social Affairs; Summer2022, Vol. 39 Issue 154, p155-190, 36p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of business intelligence and knowledge management systems in marketing information services in academic libraries under the Coved 19 pandemic: an analytical study. (English)

    المصدر: Cybrarians Journal; Sep2021, Issue 63, p1-26, 26p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The usage of Academic Libraries in Universities of Cooperation Council for the Arab Gulf States of the Characteristics of the Social Networks Facebook and Twitter in Marketing Information Services. (English)

    المصدر: Cybrarians Journal; Mar2017, Issue 45, p1-38, 38p